Barfen zit er om meerdere redenen helaas niet in, ik zal het dus met KVV moeten gaan doen,...
Welke KVV raden jullie me dan aan? Gewoon de Tinlo dan en maar even ondanks het missen van de pre-mix?
Hoe haar vorige baas erachter gekomen is dat ze allergisch is voor kip/rund? Geen idee dat stond niet in de mail. Dus nu ga ik daar maar even vanuit, en merk wel of het zo is of niet.
De minimumafname bij het lokale afhaalpunt is voor Tinlo 10 kilo. Dat zou dus, als ze haar gewone portie van 500 gram per dag krijgt 20 dagen zijn. Ze zal er dus meer van moeten krijgen omdat het mager is dus dan is de hoeveelheid te overzien. Want dan doet ze er misschien 2 weken over.
Ik heb juist erg in de buurt gezocht omdat ik voor Keet toen van alles ingeslagen had en met -tig kilo nierdieet en 30 kilo CB bleef zitten. Ik heb vriesruimte genoeg maar dat vind ik dus wel zonde van het geld, geef ik liever uit aan extra eten voor de meid.
En als snacks, konijnenoren? Zijn die erg herkenbaar? Anders gaat het hier niet lukken.

Kan ik gewoon cold-turkey overstappen?
Tjeetje,.... 5 kilo afvallen in 2 maanden?