Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
danielle1980 schreef: we zitten al voor de 2de dag onder de 40 graden en ze eet weer :o ;D

ze dacht tannetje is hier en nu moet ik na dat bloed prikken maar me best weer s gaan doen of zo :P
Oh SUPER!!!!!!!!!!! Wat ben ik blij voor jullie om dit te lezen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Door crutz
wat ontzettend fijn dat het weer goed gaat....hoop dat deze lijn doorzet.
& de puppen, die doen het denk ik ook wel goed op het vaste voer, 4,5 week is niet heel jong meer om ze over te zetten...
Ik zie dit topic nu pas  :-[.
Wat een zorgen zeg .Celine heeft hier 1 dag op 39,4 gezeten en ik was al bijna helemaal over de rooie.Ik kan me goed voorstellen wat er bij jou doorheen ging.
Gelukkig is ze aan het herstellen .Hopelijk zet het door en kan je weer gaan genieten van mams en haar kids zonder zorgen  :bigarmhug:
Door vagebond
Ik had dit topic al wel gelezen. Wat een ellende, ik zou zelf helemaal in paniek zijn. Ben heel blij voor je dat het goed gaat nu, zal voor jullie duimen dat het goed blijft gaan, gr. Ingrid
Nathascha schreef: En Hol.DA? Ben je daar toevallig al geweest? Mischien weet die wel iets, waar een reg.DA gewoon niet opkomt?

Tis gewoon kl*te. Sterkte  :-*
nee tannetje was hier en toen was ze dus opeens aan opknappen :-\
en die vond niet nodig om wat te doen toen.

maar goed nu is ze dus weer ziek
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door