Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Hitam schreef: Hoe gaat ie vandaag, Karin? (met Yuki en met jou )
GOED!!  :D
Yuki lijkt zich kippielekker te voelen en de klieren zijn reeds een stuk geslonken. Ik heb hem veel laten drinken, dus hij plast veel (en spoelt dus lekker door)...en hij had net diarree. Vanmorgen eerst normale ontlasting en een half uurtje later diarree...en ik was er zowaar blij mee  :uglystupid2:
(uitscheidingsdiarree, noemde Rutteman het....hoop niet dat er ook innamediarree is, maar ik geloof wel dat ik snap wat ie bedoelde  ;) )
Vandaag gaat het dus goed met Yuki!!! (overbodig om te zeggen hoe t met mij gaat, denk ik?  :D)
En het is echt Yuki zijn winter, met zo heel veel yuki (sneeuw dus  ;):yeah:
Jeetje Karin, wat een heftige dag gisteren en wat een heerlijk bericht voor vandaag :-* !!! De injectie doet dus zijn werk!! Ik duim natuurlijk keihard verder dat het zo blijft gaan! Lieve Yuki, lieve Karin, jullie zijn absoluut een topteam  :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
yuki11 schreef: GOED!!  :D
Yuki lijkt zich kippielekker te voelen en de klieren zijn reeds een stuk geslonken. Ik heb hem veel laten drinken, dus hij plast veel (en spoelt dus lekker door)...en hij had net diarree. Vanmorgen eerst normale ontlasting en een half uurtje later diarree...en ik was er zowaar blij mee  :uglystupid2:
(uitscheidingsdiarree, noemde Rutteman het....hoop niet dat er ook innamediarree is, maar ik geloof wel dat ik snap wat ie bedoelde  ;) )
Vandaag gaat het dus goed met Yuki!!! (overbodig om te zeggen hoe t met mij gaat, denk ik?  :D)
En het is echt Yuki zijn winter, met zo heel veel yuki (sneeuw dus  ;):yeah:
Ik heb beeld... :nerves: :surrender:
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door