Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

yuki11 schreef: Jullie KUNNEN niet weten hoe ongelooflijk blij ik ben met jullie en met Barf(-P)!!!!  :-*  :-*
Ondanks dat het veel digitale communicatie is, haal ik veel steun uit jullie lieve berichtjes!!!
Soms/vaak een traan, maar ook geregeld een glimlach of schaterlach  ;)

De grap is dat velen van ons elkaar niet persoonlijk kennen, maar het voelt vaak zo anders!! En dat vind ik heel bijzonder!!

Hoe het ook verder zal gaan met Yuk en mij, de dankbaarheid zal uiteindelijk overheersen!
Voor alles wat ik met Yuki heb mogen beleven, voor alles wat ik van Yuki heb geleerd en voor alle mooie momenten EN contacten die ik dankzij Yuki heb opgedaan!!
Yuki en ik samen zijn een topteam....zonder hem zal ik mij verloren en eenzaam voelen, maar ik hoop dat onze kracht mag voortvloeien in mijn verdere bestaan.

No doubt about it.... :-*
Anne in Duitsland schreef: Ben net nog even aan het begin begonnen met lezen; en dan te bedenken dat het allemaal begon met de verdenking van Andy Lavendel... Word je dan niet wat sceptisch ten aanzien van die bioresonantiemethode, als je dat terugleest, Kaatje?

Hoe dan ook, ik hoop dat Yoek goed in z'n vel zit momenteel. En jij ook natuurlijk; ik heb een vaag vermoeden dat je al lang op één oor ligt na deze enerverende dag!

(Vraag me ook net af: spreek je zijn naam eigenlijk uit als Yoekie of als Yuukie? Als jai maar lang genoeg in de bojtenland doorbrengt, ga je overal aan zwijfelen!:D)
Kan me je redenering voorstellen en ja, dat heb ik soms ook wel. Die Andy klonk mij ook wat ver gezocht....Toch denk ik wel dat (bepaalde) dieren en mensen gevoelig kunnen zijn voor heel veel...en dat heel veel meer met ons doet, dan wij ooit zouden vermoeden. Bv straling van mobieltjes, hoogspanningsmasten, wateraders, beeldschermen, maar dus ook chemicaliën, luchtvervuiling, uitlaatgassen, airwick fresh spuitspul etc. Yuki (spreek uit; joekie  ;) ) is in die zin (ook) erg gevoelig...en oudere dieren hebben nu eenmaal langer afval kunnen opbouwen.
Ik denk dat t met alles zo is, dat je eruit moet halen wat bij jou past en de rest moet laten gaan...en zo gebruik ik ook de bioresonantie. Intuitie is toch eigenlijk wel t krachtigste instrument, alleen valt het niet mee om daar in onze cultuur grotendeels op te varen... :-\

Zelf denk ik overigens dat de Yucca schuldig 'zou kunnen zijn' aan de ommekeer in celdeling...maar dat zal ik nooit weten.

(Ow ja, en ook de Air wick fresh stinksprays op kantoor vervloek ik al maanden en roep dat t kankerverwekkend spul is  :-X )
Laatst gewijzigd door Lefki&Amy op wo 10 feb 2010, 23:03, 1 keer totaal gewijzigd.
yuki11 schreef: Kan me je redenering voorstellen en ja, dat heb ik soms ook wel. Die Andy klonk mij ook wat ver gezocht....Toch denk ik wel dat (bepaalde) dieren en mensen gevoelig kunnen zijn voor heel veel...en dat heel veel meer met ons doet, dan wij ooit zouden vermoeden. Bv straling van mobieltjes, hoogspanningsmasten, wateraders, beeldschermen, maar dus ook chemicaliën, luchtvervuiling, uitlaatgassen, airwick fresh spuitspul etc. Yuki (spreek uit; joekie  ;) ) is in die zin (ook) erg gevoelig...en oudere dieren hebben nu eenmaal langer afval kunnen opbouwen.
Ik denk dat t met alles zo is, dat je eruit moet halen wat bij jou past en de rest moet laten gaan...en zo gebruik ik ook de bioresonantie. Intuitie is toch eigenlijk wel t krachtigste instrument, alleen valt het niet mee om daar in onze cultuur grotendeels op te varen... :-\

Zelf denk ik overigens dat de Yucca schuldig 'zou kunnen zijn' aan de ommekeer in celdeling...maar dat zal ik nooit weten.

(Ow ja, en ook de Air wick fresh stinksprays op kantoor vervloek ik al maanden en roep dat t kankerverwekkend spul is  :-X )
O, maar daar ben ik ook van overtuigd. Ik zat gewoon te mijmeren dat als een overtuigde korenbloemeter alleen op zo'n alternatieve methode zou vertrouwen wanneer z'n hond met gigalymfeklieren aan komt lopen, hij zijn hond waarschijnlijk in rap tempo zou verliezen als hij alleen voor een andere allesreiniger kiest en verder geen onderzoek laat uitvoeren. Een mens moet zich dus niet blind staren op de zegeningen van het alternatieve circuit - en evenmin op de zegeningen van de traditionele geneeskunde trouwens, want daar weten ze vaak net zo veel of zo weinig, alleen geven ze het minder graag toe als ze het niet weten, is mijn ervaring met de (mens)geneeskunde.

Slaap lekker!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door