Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Goed zo meid. Kordaat handelen, alles goed onderzoeken en nuchter over nadenken. Daar help je Yuki mee en blijf je zelf geestelijk mee overeind. Volgens mij zit je op het goede spoor, wat de uitkomst ook mag zijn.  :thumbsupup:
Uiteraard duim ik nu weer dat dit zal aanslaan.  :-*
Toch nog een sprankje hoop lees ik!!!! Wat fijn dat jullie even de tijd krijgen om wat op adem te komen! Ik hoop dat Yuki morgen niet al te veel last heeft ( aan de andere kant: last betekent ook dat zijn lijf aan het opruimen gaat,begrijp ik)

De duimen draaien hier keihard : niet voor een vierbaansweg maar voor een echte, kolossale American highway van een baan of 16!!!! :-*
*milik* schreef: Toch nog een sprankje hoop lees ik!!!! Wat fijn dat jullie even de tijd krijgen om wat op adem te komen! Ik hoop dat Yuki morgen niet al te veel last heeft ( aan de andere kant: last betekent ook dat zijn lijf aan het opruimen gaat,begrijp ik)
De duimen draaien hier keihard : niet voor een vierbaansweg maar voor een echte, kolossale American highway van een baan of 16!!!! :-*
Hier kan ik me alleen maar bij aansluiten!! Ik heb jouw verhaal van vandaag doorgelezen en ik hoop dat het lichtpuntje voor jou en Yuki steeds groter zal worden!!
Ook hier blijven we hopen en duimen voor jou en Yuki!
Ben net nog even aan het begin begonnen met lezen; en dan te bedenken dat het allemaal begon met de verdenking van Andy Lavendel... Word je dan niet wat sceptisch ten aanzien van die bioresonantiemethode, als je dat terugleest, Kaatje?

Hoe dan ook, ik hoop dat Yoek goed in z'n vel zit momenteel. En jij ook natuurlijk; ik heb een vaag vermoeden dat je al lang op één oor ligt na deze enerverende dag!

(Vraag me ook net af: spreek je zijn naam eigenlijk uit als Yoekie of als Yuukie? Als jai maar lang genoeg in de bojtenland doorbrengt, ga je overal aan zwijfelen!:D)
Jullie KUNNEN niet weten hoe ongelooflijk blij ik ben met jullie en met Barf(-P)!!!!  :-*  :-*
Ondanks dat het veel digitale communicatie is, haal ik veel steun uit jullie lieve berichtjes!!!
Soms/vaak een traan, maar ook geregeld een glimlach of schaterlach  ;)

De grap is dat velen van ons elkaar niet persoonlijk kennen, maar het voelt vaak zo anders!! En dat vind ik heel bijzonder!!

Hoe het ook verder zal gaan met Yuk en mij, de dankbaarheid zal uiteindelijk overheersen!
Voor alles wat ik met Yuki heb mogen beleven, voor alles wat ik van Yuki heb geleerd en voor alle mooie momenten EN contacten die ik dankzij Yuki heb opgedaan!!
Yuki en ik samen zijn een topteam....zonder hem zal ik mij verloren en eenzaam voelen, maar ik hoop dat onze kracht mag voortvloeien in mijn verdere bestaan.
Mevroi Kruim schreef: Heftig dagje dus!
Ik duim stevig door voor jullie.
Enne ... ik woon vlakbij Wageningen  ::)  en ik heb koffie/thee  ::)
Volgende week woensdag(-middag), bij leven en welzijn  ::) ?? (en met Tajine  ;) )
Laatst gewijzigd door Lefki&Amy op wo 10 feb 2010, 23:01, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door