Moderator: Lizzy
Lizzy schreef: Hij heeft anderhalve pil op, verdund in water en hij wil niet meer eten en voelt zich zichtbaar afschuwelijkHij voelt zich waarschijnlijk afschuwelijk door het vocht,jammer dat Brutus slecht reageert op furosemide.![]()
.
Ik ga vandaag berkenblad proberen te scoren.....
Tossi schreef: Hij voelt zich waarschijnlijk afschuwelijk door het vocht,jammer dat Brutus slecht reageert op furosemide.Nee, hij voelt zich door de flurosemide zo afschuwelijk. Dat was de vorige keer ook.
Mijn vorige doggie heeft een paar keer zo'n spuitje gehad,ik stond versteld van de hoeveelheid vocht,ze had
weer lucht en eetlust,voor zolang het duurde
Sterkte met de oude man![]()
Lizzy schreef: En, net als de vorige keer op die plaspillenzooi ligt ook nu mijn hele woonkamer van voor tot achter weer vol met fluoriserende oranje diarreeGewoon maar niet meer doen. Ach, hij voelt zich echt zo ziek, die arme knul. Nou ja, een geluk, morgen is het weer uitgewerkt.....
Lizzy schreef: En, net als de vorige keer op die plaspillenzooi ligt ook nu mijn hele woonkamer van voor tot achter weer vol met fluoriserende oranje diarreeGatverdamme. Ach, hij voelt zich echt zo ziek, die arme knul. Nou ja, een geluk, morgen is het weer uitgewerkt.....
Lizzy schreef: En, net als de vorige keer op die plaspillenzooi ligt ook nu mijn hele woonkamer van voor tot achter weer vol met fluoriserende oranje diarreeDan kan je dat beter niet weer doen. Ellendig als ze niet tegen de middelen kunnen die ze nodig hebben. Is er niet iets homeopatisch wat vochtafdrijvend is? Wellicht dat hij daar beter tegen kan.. Ach, hij voelt zich echt zo ziek, die arme knul. Nou ja, een geluk, morgen is het weer uitgewerkt.....
Lizzy schreef: Nee, hij voelt zich door de flurosemide zo afschuwelijk. Dat was de vorige keer ook.Arme Brutus