Ramses1 schreef: Ik wil niet drammen maar ik blijf zeggen de vacht elke dag goed blijven uitblazen.Doe ik zeker! Twee keer per dag momenteel!![]()

Moderator: Lizzy
Ramses1 schreef: Ik wil niet drammen maar ik blijf zeggen de vacht elke dag goed blijven uitblazen.Doe ik zeker! Twee keer per dag momenteel!![]()
keetje schreef: Fijn dat de nacht een rustige geweest is. Wel heel vreemd dat de jeuk nu een stuk minder/weg is?Weg is het absoluut niet. Hij krabt nu elke vijf minuten zeker een minuut lang. Gisteravond was dat andersom. Manlief kon er zelfs niet mee aan de riem lopen omdat hij alleen wilde krabben.
Hoewel je alles al bekeken hebt zou ik het toch nog een keer doen, wie weet zie je toch iets over het hoofd.
En 1 vlo kan een hoop ellende veroorzaken, ook als hij alweer vertrokken is van het hondenlijf. Tja, konijnenvlooien, zou ook zo maar eens kunnen.
Hope schreef: Doe ik zeker! Twee keer per dag momenteel!Super. Het helpt echt.![]()
pluk schreef: Het is al vaker genoemd, maar is het echt geen optie om 'm een paar dagen uit logeren te sturen of een korte vakantie te nemen? Als het iets in jullie huis/tuin is kun je er op die manier misschien achter komen.Ik heb er echt aan gedacht. Ik wilde Anne in elk geval nog heel hartelijk bedanken voor het aanbod van Zweden. Super lief!
Lizzy schreef: Wat ik me afvraag.... Ik denk dat je het liever niet wilt horen en ik wil het ook liever niet schrijven, maar is het niet een idee om Nelson eenmalig een kortdurende prednison prik te laten geven? Als hij dan in 1 klap van alle jeuk af is, weet je 1 ding ongeveer wel zeker: dat het geen voedsel allergie is...... En hij is in ieder geval even van de jeuk af.Dat dus...
Lizzy schreef: Wat ik me afvraag.... Ik denk dat je het liever niet wilt horen en ik wil het ook liever niet schrijven, maar is het niet een idee om Nelson eenmalig een kortdurende prednison prik te laten geven? Als hij dan in 1 klap van alle jeuk af is, weet je 1 ding ongeveer wel zeker: dat het geen voedsel allergie is...... En hij is in ieder geval even van de jeuk af.Ja, ik zou willen dat ze het hem gaf.
Hope schreef: Ja, ik zou willen dat ze het hem gaf.Nee, dit is niet te harden
Dit gaat gewoon niet zo. Niet voor Nelson, en niet voor ons. Want het is gewwon niet leuk meer om je hond zo te zien.
Punt is, hij ziet er fantastisch uit, en in een vreemdeomgeving is hij teveel afgeleid. Ik ga vanavond filmojes melen met mijn telefoon en stuur die naar haar op. Kan ze hopeijk zien hoe erg het is.