macgirlie schreef:
Binnenkort wordt Barfplaats dus Frolicplaats?
Naaaah, dat dacht ik niet!
Maar het is echt opvallend dat Linga dus ook echt de goorste drollen uit zoekt. Liefst geven ze licht, zijn ze mega-groot, stinken ze hard en denk je echt "welke beer heeft in Godsnaam hier in het bos zitten kakken", zulke hopen zijn het!
En nou moet ik zeggen he..... Ik gaf de laatste tijd wat minder groentemix omdat ik hele fijne goedkope wegwerpbakjes had waar ik de groentemix in kon invriezen. Maar, wel een kleiner maatje bakje dan dat ik normaal heb. Ik had dus tegen Leo gezegd dat hij een paar keer per week 2 bakjes uit de vriezer moest nemen maar dat was ie steeds vergeten. Dus van de week had ik toevallig een gesprek met Angelique over Donath en kwamen we op groentemix (Donath schrijft dat honden een goede balans van zure en alkalische voedingsmiddelen nodig hebben en dat als je ze die niet geeft: gaan ze stront vreten). En ineens dacht ik "Hee, da's gek! Normaal vreet Linga geen stront meer als ze loops is geweest en nu wel en toevallig geef ik haar sindsdien minder groente". Dus ik 2 dagen geleden weer meer groente gaan geven en ze heeft al 2 dagen geen stront meer gegeten!