Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2074540
Ik hoop ook dat ik er naast zit. Maar heb er nog nooit naast gezeten. Gisteravond lag ze weer heel diep te slapen. Ze merkt zelfs niet eens dat ik haar betaste. Ik zag wat en dat was dus bult nummer 3. Geen respons van haar zo ver heen was ze en hard aan het snurken. Ademhaling bij haar is ook echt niet rustig dan is echt anders als bij mijn andere hond.

een hond word toch niet zo snel in ene oud? Ik ken dat niet hoor. Maar had wel gehoopt haar nog een jaartje of 3 bij me te houden.
#2075627
Nee nog niet zo heel veel. In de longen zat niks. Hart was wat groter maar kwam waarschijnlijk door het hijgen wat ze deed het was warm. Ze maakte zich wel zorgen om de maag. Aangezien er nog wat in zat en ze al ruim 24 uur niks had gegeten is dat vreemd. Die had al leeg moeten zijn. Haar eten moest ze ook nog krijgen maar had express gewacht. Nu heb ik wel medicatie gkeregen om het eten beter te laten afvoeren in de hoop dat, dat het probleem is. Dat heft ook maar 1 probleem op en dat is het stinken. Niet de verharen diep slapen snurken manken en minder poepen. Maar we moeten ergens beginnen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door