Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door danielle1980
[quote="Jo"]
Als ze pijn zou hebben dan zouden we dat heel snel aan haar merken hoor !
Als ze pijn heeft stoeit ze ook niet meer en is ze behoorlijk chagarijnig !! ( ze is nu alleen niet meer zo onbesuist..maar dat wil ook niet zeggen dat ze rustig is hoor..degenen (van hier) die haar kennen weten wel wat ik bedoel ! ;)
Weet je...ik merk het aan veel dingen of het wel of niet goed met haar gaat...da's moeilijk om te verwoorden..da's iets dat je gewoon van je maatje weet !
En geloof me meid...ik wacht echt geen dag langer als dat nodig is hoor !
Hoewel ik geen fan van dierenartsen ben, ben ik ook niet iemand die gaat wachten tot het te laat is ..maak je daar maar geen zorgen over hoor ;) ;)
[/quote]

ok :D
ik hoop echt dat alles weer goed komt want dit is niet leuk voor dr :( :'(
geef dr maar een :-*
Door Jo
Zodra dit berichtje af ik krijgt ze gelijk een hele dikke :-* names jouw..Ze staat nu op de rugleuning van de bank in mijn nek te hijgen ! ;D ;D
Ik moét dit afkloppen hoor..maar ze heeft sinds kerst al niet meer mank gelopen ! :D
Door sylvia
Jo schreef: Had je daar de juiste pincetjes niet voor in huis Syl?? ;D ;D
Volgens mij "moet"fokken ook echt een hobby voor je zijn...als je aan een hobby begint dan leg je daar toch heel je ziel en zaligheid in !! Toch???
Als je het ziet als beroep dan ben ik bang dat het op een gegeven moment toch anders aan gaat voelen !
Mijn moeder verzamelde postzegels, ik zie daar de humor niet van in, weken met pincetjes pielen en je kan er alleen naar kijken ::) ;D
Laatst gewijzigd door sylvia op do 30 dec 2004, 13:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Door danielle1980
Jo schreef: Zodra dit berichtje af ik krijgt ze gelijk een hele dikke :-* names jouw..Ze staat nu op de rugleuning van de bank in mijn nek te hijgen ! ;D ;D
Ik moét dit afkloppen hoor..maar ze heeft sinds kerst al niet meer mank gelopen ! :D
zo dat klinkt wel goed zeg :D
hopelijk blijft het zo :D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door