tieneke schreef:
Nog steeds geen reactie ???
Ja sorry hoor, ik heb niet dagelijks tijd om barfplaats op te gaan, helaas. In het weekend heb ik zowieso, wanneer ik bij mijn vriend ben, geen toegang tot internet. Het is een aantal nachten goed gegaan met Robin. Hij heeft niet gespuugd en hij heeft, op enkele onrustige momenten na, goed doorgeslapen. Wel kreunt hij toch aardig veel, ook overdag. Ik hoop niet dat dat aangeeft dat hij veel pijn heeft, misschien is het gewoon ouderdom?? Afgelopen nacht heeft hij wel één keertje een beetje gespuugd maar verder toch goed geslapen. Wel krijgt hij nog steeds rijst met kip én de zitac en primperid én de medicijnen van Tannetje. We durven nog even niet aan vers vlees te beginnen omdat deze 'betere periode' nog maar net een aantal dagen oud is. Verder maakt vers vlees op den duur het maagzuur zuurder, heb ik mij laten vertellen, en hoe zuurder het maagzuur, hoe meer pijn Robin zal hebben in zijn slokdarm. Dus, of het er nog van zal komen?????
Ik vind het jammer dat we hier niet jaren eerder van hebben geweten.
We houden jullie op de hoogte. In ieder geval al heel erg bedankt allemaal voor de steun en de interesse, ik vind het allemaal echt ongelooflijk.