Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Binno
Onze maltezer is vorige week van een trapje gevallen. Veel te wild rondgelopen en een trede gemist... ::) Daarna liep hij erg houterig rond, soms met een rond ruggetje, piepte af en toe bij plotse bewegingen, wilde alleen maar liggen en keek vreselijk zielig uit zijn oogjes. Hij had ook duidelijk moeite met op en af de bank springen.
Ik kon nergens een zwelling of de echte pijnlijke plek vinden en heb hem Traumeel gegeven. We hebben ook nog zo'n piepklein electrisch dekentje en daar mocht hij opliggen. (hoezo verwend?... ;D)
De eerste twee, drie dagen was er niet veel verbetering, maar na een dag of vijf was het inderdaad zo goed als over en liep hij weer normaal rond. :D
Door geer
Sja kijk, zie je wel... dan wacht ik morgen ook nog maar even af... (zeg ik nu, en als ze zo weer heeeeel zielig zit te kijken dan bedenk ik me weer ::) ::))
Door Hitam
Ik weet hoe dat voelt. Als Hitam iets had deed hij ook altijd of hij doodging. Vreselijk om aan te kijken.
Heb je morgen tijd om even langs te komen met Tedje? Dan kijk ik ook nog even.
Door Truus
Hitam schreef: Ik weet hoe dat voelt. Als Hitam iets had deed hij ook altijd of hij doodging. Vreselijk om aan te kijken.
Geer...ik zou dit even doen ;)!
Door geer
Hitam schreef: Ik weet hoe dat voelt. Als Hitam iets had deed hij ook altijd of hij doodging. Vreselijk om aan te kijken.
Als het morgen nog steeds niet beter gaat, kom ik inderdaad even langs! Hoelaat zijn we ook alweer open ??? ;D, dan bel ik even ;)
Door Eidos
Hoe is het nou met Ted, Geer ??? Hoop zo dat ze snel weer helemaal de oude is !! Geef beide scheetjes maar een lieve knuffel van me :-*
Door geer
Ik bel wel even... Ze blafte net toen ik haar eten klaar stond te maken, dat heeft ze dagen niet gedaan...ik zie het maar als een teken van verbetering ;)
Door sylvia
geer schreef: Ik bel wel even... Ze blafte net toen ik haar eten klaar stond te maken, dat heeft ze dagen niet gedaan...ik zie het maar als een teken van verbetering ;)
O gelukkig :D
Door geer
Net even met de hele familie naar Tannetje geweest, die heeft haar uitgebreid bevoeld en betrokken, maar kon ook niets vinden. Ted bibberde wel, maar piepte niet. Rust en Traumeel dus ;) Ze lijkt wel weer iets levendiger en actiever vandaag ;) :)
Door Jacqueline74
Gelukkig dat er niets ernstigs aan de hand is hopelijk is ze weer gauw helemaal de oude.

Voor allebei een dikke knuffel.

Jacqueline
Door margreet
Zo heb even de hele topic gelezen en ben blij te lezen dat het weer iets beter gaat met de kleine lieverd.
En geer het is logisch hoor dat je zo bezorgd ben,ik betrap me er ook wel eens op dat ik veel mutseriger ben met de honden als met mezelf :-\ :-[
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door