[quote="nanna"]
Hoi Jolanda,
Hoe is het nu met Tanja??
Kom ik langs is ze weg en ze is nog wel mijn favo bij jou van de honden dan he (kan er niets aan doen val nu eenmaal op die grote

)Die twee meiden vind ik helemaal geweldig stonden te stralen vanmorgen kon ze wel "op vreten"
GR tONNY
[/quote]
Ja sorry Tonny, je komt gewoon op de verkeerde momenten
Die meiden tja...het kunnen schatjes zijn...maar ook zeker duivelskinderen (ze lijken soms ook op mij

)
Ik ben in ieder geval al blij dat Tanja de eerste 24uur goed is doorgekomen. Nu nog een uur of 18 en als ze daar door heen komt maak ik een dansje

Want wat ik begrepen heb zijn de eerste 24 tot 48 uur na de operatie nog cruciaal.
Vanavond heb ik haar een pijnstiller gegeven. Het was een kauwtablet met een lekker smaakje...nou Tanja vond hem niet lekker hoor, zelfs in haasvlies gewikkeld wilde ze hem niet

Aanhouder wint en ze heeft hem uiteindelijk wel weg gewerkt

De wond lekt nog wat wondvocht en ze slaapt heel veel.
Ze blijft in huis veel liggen, ik heb het idee dat opstaan haar pijn doet, want kwispelen kan ze als ze beste als ze ligt. Ze ligt het liefst op de koude tegelvloer

Terwijl ze in het begin van de avond buiten wel op het kussen is gaan liggen (het zal wel te warm zijn voor haar binnen)
Als ze staat is ze wel allert en komt dan bij me voor een aai. Ze heeft net weer wat gedronken en daarna 3x geboert (jaja daar ben ik nu blij mee) Volgens mij zou ze zo 5lL water op kunnen en willen slurpen maar het moet met beleid
Ondanks alles heeft ze haar eigenaardigheden nog hoor, want drinken uit de drinkbak in de woonkamer wilde ze niet, wel toen hij 30sec later bij de achterdeur stond
Vannacht blijft ze binnen, ik blijf op de bank slapen en om de 1,5uur ga ik de wekker zetten om te kijken hoe het met haar gaat. (ik zal morgen wel een wrak zijn maar het zij zo en vriendlief is een beetje boos dat ze vannacht binnen blijft maar daar zit ik niet mee

)