Borke schreef: Ach ja... door schade en schande wijs geworden - kan je later een ander onhandig laten lijken <doordenkertje>Hahahaha en bedankt![]()

Moderator: Lizzy
Borke schreef: Ach ja... door schade en schande wijs geworden - kan je later een ander onhandig laten lijken <doordenkertje>Hahahaha en bedankt![]()
Lizzy schreef: Als je zo lang gekookte KVV gaat geven, moet je beseffen dat je de vitamines kapot koopt.... Ik denk dat het dus raadzaam is om een vitamine preparaat te gaan geven.Ja daar zat ik ook aan te denken als ik lang blijf koken. Maar ik heb het idee dat zo de maag wel de tijd krijgt om tot rust te koemen.
*Nikki* schreef: De dag dat ze Naturis geit eet is dit wel wat meer dan .......Fijn dat het wat beter gaat !
*Nikki* schreef: Ja daar zat ik ook aan te denken als ik lang blijf koken. Maar ik heb het idee dat zo de maag wel de tijd krijgt om tot rust te koemen.Die van de Groene Os is wel goed.
Welke vitamine (merk) raad je aan Lizzy?
vanaalst schreef: dat is toch voor menselijk gebruik, zo ja dan zou ik het niet geven...Ja klopt.
ik zal haar toch effies op de zitac zetten..