Gelukkig dat het zo goed is afgelopen. Enne, je had wel degelijk door dat er iets niet aan de hand was! Dus niet twijfelen aan je eigen opmerkingsvermogen.
En als ze niet van knuffelen houd, geef haar maar iets lekkers van mij!
Moderator: Lizzy
Hitam schreef: Gelukkig dat het zo goed is afgelopen. Enne, je had wel degelijk door dat er iets niet aan de hand was! Dus niet twijfelen aan je eigen opmerkingsvermogen.kijk jij hebt direct door wat ze nou wel waardeerd
En als ze niet van knuffelen houd, geef haar maar iets lekkers van mij!
ducktails schreef: Blij te horen ,Syl, dat ze weer thuis is.Nou ik ben er nog steeds geen voorstander van om het zomaar te laten doen, in dit geval was het noodzakelijk, dus dan heb ik er geen moeite mee, maar ik laat mijn andere teven ook niet prefentief helpen, dit is de eerste hond hier die een baarmoederonsteking heeft gekregen, en dat is een te verwaarlozen percentage op het aantal honden wat ik heb gehad.
Ik denk er sterk over om Famke te laten sterliseren, zo zie je maar weer.
Ze heeft veel last schijnzwangerschap en ik hoor toch een beetje te veel van baarmoederontstekingen de laatste tijd. En dan bij de wat oudere honden.
Ria
Truus schreef: Wat fijn dat alles zo goed is verlopen en..geef van mij ook iets lekkers wil je.Ja en al dat lekkers is meer dan welkom want ze is door de tijd heen zo afgevallen dat het een anorexia patient lijkt
Gelukkig kan ze nu weer opknappen .
geer schreef: Wat ben ik af en toe ook een schele oen...ik lees dit nu pas! Sul, geef Bunny maar een zacht Teckellikje van Ted (ik denk dat ze die meer apprecieert dan eentje van mijzelfhahaha ik denk het wel Geer, volgens mij loopt ze de rest van haar leven met een grote boog om je heen als je dat zou doen)