Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door avalon
Arme Bas, tis zo'n lekkere lobbes, geef hem maar een vette knuffel, en sterkte gewenst voor morgen.
Door sylvia
Ivonne geef Bas een dikke lebber van zijn kleine vriendinnetje en voor jou een arm om in te knijpen vandaag. :-*
Door Ivonne
THANKS, hij ligt nu op de tafel.....

Mmmm, een paar weken geleden lag ie daar ook :o. dat gaat in een "lekker" tempo zo; Bas is binnen twee jaar tijd 4x geopereerd.....

Ben zelf ook heeeel benieuwd naar het (eind)resultaat. Heb heel af en toe zo'n twijfelkriebel terwijl ik volledig achter mijn keuze sta.
Door Jolly
vanuit een regenachtig breezand, zijn we aan het duimen en chasey doet aan pootje cross voor zijn grote watervriend Bas.
DIKKE :-* , houd je taai
Door Truus
Ivonne, ik denk aan jou en Bas, wat is dat wachten moeilijk he.
Ik duim voor de goede 50%.
Sterkte :-*
Grts Truus.
Door Netty
Hi Yvonne
Ik duim voor Bas, laat het de goede 50% zijn.
fingers cross, en blijven hopen, sterkte meid
Door Hitam
Ik duim ook voor Bas. Ik hoop van harte dat hij weer vlot kan lopen straks. Duurt wel even voor hij hersteld is, maar als het goed is, is dat de moeite waard!
Door Eidos
Ik duim hier ook voor jullie en een super afloop !! Geef Bas een hele lieve beterschapsknuffel als je hem ziet/ weer op kan halen, wil je ??
Door Ivonne
Ben eigenlijk wel rustig onder het feit dat ie geopereerd wordt /is. Mijn gevoel van "ik geef hem in ieder geval nog een kans om beter in zijn lijf te ztten" overheerst en nu maar heel hard hopen op het positieve herstel.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door