Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door boogaart
Hoihoi!

Ik heb inderdaad lekker in de tuin in het zonnetje gezeten ;D

Mijn collega had er gelukkig helemaal geen problemen mee om in te vallen voor me, de volgende keer is het misschien andersom...

Mijn volgende berichten zullen hopelijk wat positiever zijn.
Zijn er trouwens mensen die bij mij in de buurt wonen?
omg. Weert

Groetjes Monique
Door Breezer
Breezer heeft een keer een half pak straciatella koekjes opgegeten. Ik de da gebeld, norrit geven en lekker laten uitrazen zei ze. En waarschijnlijk zou hij de volgende dag wel aan de diarree zijn. Gelukkig was het melk chocolade wat in de koekjes verwerkt zat maar toch. Ik werd werkelijk helemaal gek van ´m, hij heeft 6 uur achter elkaar lopen stuiteren. Ik heb hem extra laten rennen een uur lang. Maar niets hielp. Gelukkig is het allemaal goed gegaan. Een paar weken daarna schoof ik de bank weg om eronder te stofzuigen, en wat bleek daar lagen nog 6 koekjes. Dus achteraf bleken het niet eens zoveel koekjes te zijn geweest.
Door ine
boogaart schreef: Hoihoi!

Ik heb inderdaad lekker in de tuin in het zonnetje gezeten ;D

Mijn collega had er gelukkig helemaal geen problemen mee om in te vallen voor me, de volgende keer is het misschien andersom...

Mijn volgende berichten zullen hopelijk wat positiever zijn.
Zijn er trouwens mensen die bij mij in de buurt wonen?
omg. Weert

Groetjes Monique
Hoi Monique, hier nog een Ineke (Ine) ;)
Ik woon in Roermond!

Sjips, dit was voor een pb bedoeld! Neem me niet kwalijk, Lizzy, je mag hem wel weghalen anders! ;)
Laatst gewijzigd door ine op wo 26 mei 2004, 11:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Eidos
Heh wat fijn zeg dat het zo goed is gegaan allemaal!!

Ik ben ook echt bang voor chocolade hoor, kheb vaak zat gezien en gehoord dat het fout ging met een hond na het eten van die rotzooi... Ik eet zelf geen chocolade, maar mijn vriend af en toe wel, ik hou dus dan ook alles zo ver mogelijk weg van mijn hond.

Je reactie was helemaal niet overdreven hoor ;) Ik zou denk ik ook moord en brand schreeuwen en overal om advies vragen.. Misschien zelfs de hond alla minuut in de auto gooien en als een idioot naar de DA gaan ;D...

En nog van harte welkom hier :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door