Sonja schreef: Een da die zoiets zegt?ja en door zulke dierenartsen blijven de mensen hun hond gewoon bij andere honden houden en breidt het zich lekker uit.Ik zou snel een andere zoeken.
Moderator: Lizzy
Sonja schreef: Een da die zoiets zegt?ja en door zulke dierenartsen blijven de mensen hun hond gewoon bij andere honden houden en breidt het zich lekker uit.Ik zou snel een andere zoeken.
Red_Hunter schreef: ja en door zulke dierenartsen blijven de mensen hun hond gewoon bij andere honden houden en breidt het zich lekker uit.En zo kunnen da's weer extra verdienen aan consulten, hoestdrankjes en eventuele ab-kuurtjes.
Red_Hunter schreef: ja en door zulke dierenartsen blijven de mensen hun hond gewoon bij andere honden houden en breidt het zich lekker uit.Daar ben ik dus ook boos over. Ik was speciaal naar de da gegaan, omdat ik bang was dat ze kennelhoest had. Daar had ik over gelezen op internet en ik was niet van plan om de honden op de cursus te besmetten. Uiteindelijk heb ik wel tien keer gevraagd of het echt geen kennelhoest was. Mja, sorry dus.......