Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Bobo
Wat balen zeg! Nou sterkte dan nog even!  ;)
Door Do
een schimmel kweekje duur zeker 3 weken :-[
Door Laura2004
Do schreef: een schimmel kweekje duur zeker 3 weken :-[
Dat is de ellende, het duurt veel te lang :-\ Hopelijk kom je er gauw achter wat het is en is het makkelijk te verhelpen. Heeft Lupa er trouwens last van?
Door Do
Laura2004 schreef: Dat is de ellende, het duurt veel te lang :-\ Hopelijk kom je er gauw achter wat het is en is het makkelijk te verhelpen. Heeft Lupa er trouwens last van?
eigenlijk de laaste tijd helemaal niks meer, maar ben wel heel trouw iederedag aan het smeren, moch het schimmel zijn dat het niet verder gaat
Door Laura2004
Do schreef: eigenlijk de laaste tijd helemaal niks meer, maar ben wel heel trouw iederedag aan het smeren, moch het schimmel zijn dat het niet verder gaat
Dat is in ieder geval prettig, want het zou helemaal naar zijn als ze er ook last van zou hebben. Sterkte met wachten ;)
Door Do
Laura2004 schreef: Dat is in ieder geval prettig, want het zou helemaal naar zijn als ze er ook last van zou hebben. Sterkte met wachten ;)
omdat het niet verder gaat heb ik toch het gevoel dat het schimmel is
volgens de da was het een allergie, maar dat ging bij mij niet in
Door Do
dit is het oortje vandag
we weten nog niks van de kweek
Afbeelding
Door koekje
ik vind het wel er al rustiger uitzien dan een tijdje geleden.

veel succes met wachten
Door Jolly
vreemde oren heeft tie Lupa zeg, heb de topic niet veel eerder gezien  en bij de eerste foto dacht ik aan een mislukte tekenbeet, oftewel een teek bijt zich vast Lupa krijgt er jeuk van en krabt netzolang tot ze de teek en dus een stukkie oorhuid wegheeft.

Ben benieuwd wat die kweek als uitslag geeft.
Door Laura2004
Ik vind het er veel beter uitzien, ik vermoed dat die pigmentvlekken wel weg zullen trekken. Ik ben ook benieuwd naar de uitslag!
Door Do
ik heb de da gebeld
ik moet nog 1,5 week wachten
maar volgens haar is dat een klein teken dat het geen schimmel is
hoe sneller de uitslag hoe meer de kans dat het schimmel is
Door Laura2004
Vreemd zeg, dus dan weet je straks nog niets :-\ Sterkte met wachten dan maar.... :-*
Door Do
Laura2004 schreef: Vreemd zeg, dus dan weet je straks nog niets :-\ Sterkte met wachten dan maar.... :-*
ik denk dat het de conclusie zal zijn
Door Mister T
mmm,t is wel wat beter maar toch... :-\ ben ebnieuwd naar de utislag ..
Door Do
kan me niemand vertellen wat het zou kunnen zijn????????? :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
als het geen schimmel is denkt de da aan een allergie
maar ik denk van niet, niet aan 1,5 oor
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door