Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Cherry
De DA heeft je gerustgesteld? Dat is dan wel positief.
En voor jou Ivonne ook wel een pak van je hart, geef die heerlijke Bas een lekkere knuf als ie wakker word.
Door *Lia*
Fijn dat die grote jongen weer thuis is.Nu maar duimen dat de uitslag goede perspectieven biedt.Verwen hem maar lekker.Ik denk aan jullie. :)
Door Ivonne
ikzelf ben erg positief; hij moet nu ff nog zijn roes verder uitslapen en voor de rest denk ik dat de kans erg groot is dat het hiermee weer klaar is ;D

pffft, da's wel een beter gevoel dan de schrik die ik woensdag had.
Door SHIVA
Yvoone
ik lees dit nu pas
wat een vervelende periode heb je toch gehad
en gelukkig dat het nu wat positiever is
nu nog even de uitslag
veel sterkte ermee
en een knuffel voor Bas
gr shiva
Door Truus
Hoi Ivonne dus Bas heeft het achter de rug.
Wel fijn dat de D.A. een goed gevoel heeft over het verloop.Dat is voor jou geruststellend he.
Geef hem maar een zachte knuffel hoor...en nu RUST voor jou en je beessies gewenst.
Grts Truus.
Door Lind@
Wat zul je geschrokken zijn zeg! Maar hopen dat het allemaal toch nog meevalt.
Heel veel sterkte gewenst!
Door ine
Fijn, dat jouw da je zo gerustgesteld heeft!
En met al onze goede wensen, kan het met die uitslag ook nooit fout gaan! ;) :-* :-*
Geniet even van de rust!
Hoe is het met Moby?
Ik kijk wel even bij katten! ;)
Door Mayka
Blij dat het goed is gegaan met Bas, en dat je er een geod gevoel bij hebt! Hou het vast!

Geef ook Bas maar een lekker knuffel van ons ;D
Door magda
Ivonne schreef: Bedankt Lizzy, ik zal de uitslag eerst maar even afwachten (maar wachten duurt zoooooooo lang) en dan indien nodig contact op nemen met die kliniek.
Hallo Yvonne wat rottig zeg, wachten duurt inderdaad lang ik wacht nu al vanaf 29 Maart op Koosjes uitslag.
Sterkte hoor.
Door Nitus
Hoi Ivonne, wat fijn dat de operatie goed gegaan is! Beterschap voor Bas en sterkte voor jou. Wij gaan hier ook voor een goede uitslag duimen. :)
Door Ivonne
Bas is weer helemaal uit zijn roes.... en heeft honger als een "paard".

Tot zover hebben alle wensen en de kaarsjes hun werk goed gedaan; als dat over twee weken nog zo is dan ben ik een heeeel gelukkig mens ;D
Door Truus
Ivonne schreef: Bas is weer helemaal uit zijn roes.... en heeft honger als een "paard".

Tot zover hebben alle wensen en de kaarsjes hun werk goed gedaan; als dat over twee weken nog zo is dan ben ik een heeeel gelukkig mens ;D
Ik ga weer kaarsjes kopen ;D
Helmaal geweldig dat hij weer honger heeft!
Had je al gelezen dat die beheerder uit Chaam zich alleen nog Bas kon herinneren?
We waren daar en hebben hem gesproken.
Door geer
Ivonne, ik denk aan je!!! Er is hier in huis geen kaarsje te vinden (kwestie van hardnekkige a-romanticiteit), maar ik ga wel heel hard duimen!! Oh, ik weet nog goed hoe het voelt om op zo'n uitslag te wachten, alleen was de DA bij ons weinig hoopvol gestemd...

Meid, heel veel sterkte de komende dagen, verwen hem lekker! ;) :D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door