Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door 202Spots
Achgossie...kweet niet wat erger is,maar 2 breuken is beslist NIET leuk...
Hoop dat de operatie vlot verloopt en het herstel ook!
Door K@rin
ooohhhhhhhhhhhhhhhh wat erg voor Fedor !!!
Wat een pechvogeltje zeg !!!
Heel veel beterschap voor Fedor gewenst en heeeeeeeeeeeeeeeel veel sterkte voor jullie !
Dikke knuffel voor jullie allemaal !!!  :-* :-* :-*
Door bas rouge
Wat een ongeloofelijke pech. Arme hond, ik krijg helemaal kippevel als ik de foto's van z'n poot zie. Dat moet hem verrotte zeer doen.
Succes vandaag en sterkte met het herstellen.
Door Cindy de Wolf
Arme Fedor :'( :'( Nu maar hopen dat alles goed gaat komen en hij weer lekker mag gaan sporten. Sterkte.

Is er al wat meer bekend?
Door Hitam
Ach, als hij geopereerd is gaat het al snel beter. Dat is eigenlijk sneller over dan een verrekking of een kneuzing.
En gelukkig is het gewricht nog goed. Op de foto zou het ook nog zo kunnen zijn dat het gewricht beschadigd is en dan komt het zelden helemaal goed.

Maar een bikkel is hij wel!
Door Mevroi Kruim
Ja, banden en pezen duurt echt een eeuwigheid weet ik uit eigen ervaring  :-X een breuk doet wel gemeen pijn maar als het immobiel in gips zit niet meer en het geneest een stuk sneller.
Door Nitus
Na Fedor vanochtend met pijn in m'n hart te hebben achtergelaten in Wilhelminaoord :'( (blijk dus een heuse muts in die dingen te zijn ::) :-[) heb ik zojuist een geruststellend telefoontje van de chirurg gehad. De operatie is goed verlopen! De enige tegenvaller is dat zijn scheenbeen van onder tot boven doormidden was :o, dus dat betekende veel ijzerwerk (volgens de chirurg) 1 lange plaat van knie tot hak met 16 schroeven vastgezet. Met zijn gewrichten is niets aan de hond, godzijdank.
De prognose is heel gunstig, Fedor moet even 8 weken afzien omdat hij niet los mag lopen, maar hij mag zijn poot wel volledig belasten aan de lijn. Daarna mag hij alles weer, ook frisbeeën! Maar weet niet of we dat nog wel aandurven. :-\ Z'n behendigheids'carrière' is gelukkig nog niet ten einde :D.
Rond 16.30 mag ik hem gaan ophalen, dus nog even afzien, maar ik weet dat ie in goede handenis, dat scheelt.
Kruimel schreef: Ja, banden en pezen duurt echt een eeuwigheid weet ik uit eigen ervaring  :-X een breuk doet wel gemeen pijn maar als het immobiel in gips zit niet meer en het geneest een stuk sneller.
Ah, een ervaringsdeskundige :P ;), balen voor jou, maar vind het wel fijn om te horen.
Door Charlie Angel
Fijn dat de operatie goed is verlopen, kan je weer opgelucht ademhalen.
Nu nog de tijd uitzitten tot je hem weer mag halen.
Wel balen dat het zo'n grote breuk is zeg, maar gelukkig is de prognose gunstig.
Beterschap voor je lieve ventje! :-*
Door bas rouge
Nitus schreef: Na Fedor vanochtend met pijn in m'n hart te hebben achtergelaten in Wilhelminaoord :'( (blijk dus een heuse muts in die dingen te zijn ::) :-[)

Ja, vreselijk is dat, je hond achterlaten.

Fijn dat het allemaal goed is gegaan. De prognose is ook wel heel positief en geruststellend.
Ga ook nog maar 'ns achter mijn eigen oor krabben. Ik ga a.s. dinsdag voor het eerst op frisbee-les met Rein. Nou is die niet zo zwaar natuurlijk als Fedor maar toch 33 kg en enorm explosief in zij bewegingen.

Beterschap voor Fedor

Door Femke
tjonge, dat is niet mis, zestien schroeven  :o :o

Moeten die er ook weer uit als het bot hersteld is?
Beterschap en een dikke knuffel voor hem  :-* :-*
Door Mevroi Kruim
Sohee, hij kan niet meer door de poortjes op Schiphol  ;)
Beterschap voor meneer! Het klinkt iig allemaal behoorlijk hoopvol!
Door conleeuw
zo hé, dat is nog eens even een blessure !!! :( gelukkig is alles goed gegaan en slaapt hij vanavond weer in zijn eigen mandje, of wordt het op de bed bij de baas ;) ik ben benieuwd of de ijzerwerk er ook weer uitgehaald wordt als het allemaal genezen is?
Sterkte met de patient, en geef gerust wat ondersteuning zoals probiotica en traumeel, hij kan wel wat extra's gebuiken om over deze ingreep heen te komen ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door