Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door 202Spots
Niet zo goed nieuws... :(
De waardes van de eerste bloed (op nuchtere maag)zijn goed, de waardes van NA 't eten zijn TE hoog...
Had  ook met Dr.Dodds ge-maild en 't zou kunnen dat't door de Pb komt, of verhoogd cholesterol of thyroid...of beetje van alles..
Vanmiddag ultrasound gehad om te kijken of er iets met z'n lever aan de hand is.
Wanneer er niks bijzonders te zien is op de ultrasound,dan is haar advies om eerst de Thyroid waardes goed te krijgen.
Wanneer er wel wat fout is met de lever...dan beslist geen rauwe voer meer i.v.m de bacteries die in dit geval "smoldering hepatitis" kunnen veroorzaken. :(
Eerst maar wachten totdat we de report terug krijgen..
hopelijk morgen...
Laatst gewijzigd door mahuni op za 16 jun 2007, 05:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Door 202Spots
:'( :'( :'( :'( :'( :'( Valt heel erg tegen....
ik had wel alvast de fax gekregen,maar nog niet met de DA gesproken wat of we moeten doen..er zijn zoveel kruisjes achter "abnormal" :(

Net wel de fax naar Dr.Dodds gestuurd om te vragen wat zij er van denkt.
Ik weet het effe niet meer....ik ga eerst maar zelf naar de DA inplaats van op telf.te wachten...

Afbeelding
Door pike
:o Allemachtig Dory dat liegt er niet om, die arme Tor. Kan me voorstellen dat je het nu effe niet meer weet  :'( Ik hoop dat je dierenarts wel weet wat voor medicatie/dieet bij deze testresultaten hoort. Veel sterkte en wijsheid, ik hoop werkelijk dat jullie heel snel verbetering kunnen boeken!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door