Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Ivonne
Ik ben vanavond weer naar de DA gereden om Bas hopelijk op te halen en de uitslag te horen.

De foto's laten karteltjes zien op twee wervel hoog in zijn rug, geen tumoren of andere dingen. Op dit moment is het zeer reeel om ervan uit te gaan dat hij op die plek een hernia heeft.

Wil ik dit zeker weten dan moeten er foto's gemaakt worden met contrastvloeistof en dan..... deze DA raad opereren zeker NIET aan.

Op dit moment krijgt Bas corticosteroiden in de hoop dat eventuele zwellingen afnemen; deze moet hij morgen nog een keer krijgen. En als hij hier niet op reageert (wat hij tot nu toe niet doet) dan ziet het er weinig hoopvol uit en kan het zijn dat ik op het einde van de week geen Bas meer heb....
Door *Lia*
Ivonne schreef: Ik ben vanavond weer naar de DA gereden om Bas hopelijk op te halen en de uitslag te horen.

De foto's laten karteltjes zien op twee wervel hoog in zijn rug, geen tumoren of andere dingen. Op dit moment is het zeer reeel om ervan uit te gaan dat hij op die plek een hernia heeft.

Wil ik dit zeker weten dan moeten er foto's gemaakt worden met contrastvloeistof en dan..... deze DA raad opereren zeker NIET aan.

Op dit moment krijgt Bas corticosteroiden in de hoop dat eventuele zwellingen afnemen; deze moet hij morgen nog een keer krijgen. En als hij hier niet op reageert (wat hij tot nu toe niet doet) dan ziet het er weinig hoopvol uit en kan het zijn dat ik op het einde van de week geen Bas meer heb....

Oh nee hè,dat zal toch niet waar zijn.Ik duim voor joui en Bas.
Door chamourel
:'( :'( :'(, is het zeker dat die karteltjes de reden zijn van zijn verlamdheid?
ik weet niet bij welke DA je bent hoor, maar ik zou niet zo maar afgaan op 1 mening om te besluiten hem te laten gaan.

ik wens je echt heel erg veel wijsheid en sterkte met je mannetje, ik denk aan jullie  :-* :-* :'( :'( :'(
Door Femke
Ivonne schreef: Ik ben vanavond weer naar de DA gereden om Bas hopelijk op te halen en de uitslag te horen.

Ivonne wat een ellende zeg! Het houdt ook niet op met Bassie he?
Ik kan je van harte aanbevelen om contact op te nemen met Martine Burgers. Zij heeft Sunday onlangs ook heel erg goed geholpen met hernia-achtige rugklachten. En er zijn meer mensen op het forum die goede ervaring met haar hebben.
Ik zou dat eerst proberen voordat je contrastfoto's gaat maken of anderszins actie ondernemen.

dit is haar website: http://www.osteopathiepaard.nl/
Door Ivonne
op dit moment heb ik niet zo heel veel keus; Bas is heeft wel beweging in zijn achterpoten maar totaal geen kracht.... de karteltjes is niet wat het veroorzaakt maar daar zal de hernia zitten.

HIj krijgt morgen nogmaals die spuit en ik probeer de orthopeet te bereiken voor haar mening.
Door pallas
Ach meid, dat is echt slecht bericht, en je hebt al zoveel met hem meegemaakt :'(
Ik hoop dat er nog een oplossing komt en hij alsnog gaat reageren op de medicijnen.
Heel veel sterkte.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door