Moderator: Lizzy
Joke Miedema schreef: Ja dit gaat idd lekker zo. Nu moet ze morgen weer voor een punctie en heeft ws dik 14 dagen lang de verkeerde ab gehad. Waar ik ook van baal dat ik dit nooit te weten was gekomen als de ab wel had aangeslagen. De echo, punctie en alles er omheen was zo'n 200 euro en het resultaat was dat er zomaar een breedspectrum ab werd voorgeschreven. Daar was geen echo voor nodig geweest. De bedoeling van de echo en punctie was juist dat de bacterie werd bepaald zodat gericht ab kon worden voorgeschreven.oh balen zeg, jakkie, nou, hopen maar dat het nu goed gaat en dat de ab tenminste iets heeft geholpen
Joke Miedema schreef: Vanmorgen weer voor een punctie geweest. Het blaasgruis was nog duidelijk zichtbaar. De da heeft zelf de urine monsters in tweeen verdeeld eentje voor de kweek en eentje voor de bepaling van het blaasgruis, en zelf gelabeld.Nee, ik zou denken van niet Joke! Laten we maar duimen, dat het deze keer echt helemaal goed komt.... Ben wel benieuwd wat eruit komt trouwens....
Nu kan er toch niets meer mis gaan?