Nu duimen voor een goede uitslag!

Moderator: Lizzy
Ivonne schreef: en ook vandaag doet hij het goed; heb hem even geborsteld (voorzichtig uiteraard) en nog wat haar weggeknipt. De wond op zijn rug is echt keurig en gaat volgens het boekje. De wond onder zijn oksel is nog wat geirriteerd maar lijkt niet erger te worden gelukkig.Tjonge ..... Bas krijgt het ook voor zn kiezen zeg... Hoop maar dat het geen demodex is en dat de weerstandverhogers hun werk goed doen en die plekken snel wegzijn.
En verder... helaas lijkt het erop dat hij demodexplekken heeft ... ik hoop van niet en kijk het aan tot dat de hechten eruit moeten, zijn die plekken dan niet minder geworden dan maak ik daar weer een afkrabsel van.
Op dit moment gooi ik een "overdosis" weerstandsverhogers erin in de hoop dat dat de demodex de kop in zal drukken.
tieneke schreef: Ze zou vandaag toch de uitslag krijgen?Ja vandaag. Ik hoop ook dat alles goed is.
Hoop maar dat alles goed is....![]()
Ivonne schreef: nou net even naar de DA gebeld voor de uitslag... die is wel binnen maar de assistente wilde mij die niet gevenof ze hebben een beleid dat alleen de da de uitslagen geef, omdat er altijd wel vragen zijn die kan hij dan meteen beantwoordenmoet dus later vandaag opnieuw bellen als de DA er is..... hier krijg ik dus de kriebels van!!!!! Zou het nou dan toch niet goed zijn anders kan zo'n assistente dat toch gewoon wel zeggen als de uitslag goed is....