Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Ik ken het niet als spray, maar als wax en het zit in een klein geel rond metalen doosje (net als schoenpoets). Ik heb het laatst zien staan bij OKDV in Oosterhout. (0162-459 499). Ik denk dat ze het eventueel ook wel opsturen.
Jeetje Femke, Ik lees dit nu pas allemaal !!

Wat een drama dat jullie precies in de spits naar huis moesten terwijl sunny zoveel pijn had .... En wat erg dat je nu niet bij hem kan zijn ...

Gelukkig heeft dorit hem wel kunnen helpen. Deze pijn zal vast snel overgaan en dan heeft jou schat niet zoveel pijn meer. Ik hoop dat ie snel weer mee naar huis mag!!!

Sterkte meis :-* en een dikke knuffel voor sunday !!
Hoi Bar,

Bedankt voor je berichtje, hoewel ik twijfel of je dit nog leest voor de vakantie.
Sunday is nog steeds niet meer zijn eigen zelfie, ik moest vanavond naar school en mijn vriendin zei dat hij de hele avond in de bench gelegen had.

Eerst had hij een beetje rondgescharreld maar om half negen was hij al zijn beddie in gekropen.... :-\

De zelfgemaakte antislipsokken met air max bevallen goed, hij heeft ze alleen om zijn voorpoten en hij heeft me toch een portie grip!!
De eerste tien minuutjes loopt hij een beetje te heffen (daarom alleen de voorpoten)met zijn poten maar daarna merkt hij er niets meer van.

Vanavond nog even Dorit gebeld want ik wist niet zeker of hij nou in het tuig wel of niet mocht trekken maar dat mocht dus wel, was zelfs heel goed. Nu ´zie´ ik onderweg steeds poesjes lopen en bekende mensen aankomen enzo zodat hij flink in het tuig hangt ;D ;D
Femke schreef: Hoi Helen,

Sunday is nog maar 5 jaar....... :-\

Enne hij logeert bij mijn vriendin maar ze woont vlakbij mij, eigenlijk ben ik alleen ´s nachts thuis. Hij slaapt daar wel vaker, haar dochter vindt het fantastisch, alleen dan weet je dat het goed met hem gaat dus is het lang niet zo lastig als het nu is. Vind het wel moeilijk om hem daar te laten ´s avonds, maar vóór ik ´s ochtends naar mijn werk ga ga ik er weer heen. Maar het blijft toch iedere keer slikken :'( :'(

Hey die Leo,

Ik heb me suf gezocht naar die spray, kan via google en via webwinkels niets vinden. Maar.... ik heb een ander oplossing gevonden. Mijn vriendin had een soort van gaas met anti-slipwerking. Ze had het van haar vader gekegen voor onder de wasmachine. Nou heb ik daar reepjes van geknipt en ´s avonds maak ik die met een riempje om zijn (tot nu toe alleen voor-) pootjes.
Het ziet er schattig uit, zijn pootjes zijn net pakjes geworden. Zo kan hij toch lekker rond scharrelen zonder dat hij glijdt.

Maar........mocht je die spray nog vinden dan houd ik me ten zeerste aanbevolen (kan ik het zowiezo onder zijn pootjes doen als ik hem meeneem naar mijn vriendin) dus het komt altijd wel van pas.
Femke, blijft dat zitten dan met die riempjes? foto maken voor ons Femke! ik zag de spray op een site voor invalide honden karretjes, tip van jou dacht ik., ik ga het opzoeken!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door