Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door herder_lover
heee Dory! Wat fijn dat Cis thuis is zeg... en ja ff rustig aan doen zal niet meevallen, maar voorlopig gaat het dus... Heel veel sterkte de komende tijd en geef Cis maar een dikke knuff en ook een voor jou natuurlijk :-*
Door Qwertu
Ach ze is helemaal ingepakt....
Wat goed dat ze weer thuis is! Wel vervelend dat je zo lang op een uitslag moet wachten, maar goed dat is niet anders dan

Zorg goed voor d'r (maar dat zal wel lukken denk ik ;) )
Door Elf
Lees t nu pas. Heel veel sterkte zeg! Wat een schrik en onzekerheid nu. Geniet ervan dat Cis weer thuis is en sterkte met haar rustig houden!
Door 202spots
Dacht dat alles vrij goed ging...en gisteravond zag ze er op eens als 'n hamster uit..nu is het ongeveer de helf minder, maar ik vind het toch raar, en ga straks toch maar effe terug naar de clinic die op zondag ook 'n paar uur open is.
Afbeelding
beetje onduidelijk foto ...sorry
Door *Axel*
Ik hoop voor jullie dat het allemaal goed komt! Alleen spijtig dat je nog zolang op die uitslag moet wachten.
Ik duim dat ie goed is.
Door Lizzy
Ach Cissie, arm meisje..... :'( :'(. Ik denk dat het wondvocht is Dory. Voelt het warm aan? (kan eventueel ook nog een abces zijn). Ach hemeltje, veel knuffeltjes voor Cis en sterkte zometeen bij de DA!
Door 202spots
snotverdesnotver... >:(
't is weer net ze groot als gisteravond.... :-\
moest haast wel wond vocht binnen in zijn toch?
waardeloos hoor :'(
Door 202spots
Lupa schreef: ik ben even de kluts kwijt, hoe laat is het daar??
was je niet naar de DA?
Is nu ongeveer kwart voor 9 smorgens...
DA gaat vandaag om 10 uur open, dus over 'n uur ga ik er heen.
Door Truus
Pffff...dat is wachten Dory, verdikkeme je wilt het weten he :-\.
Het is behoorlijk om te zien, ik hoop dat het wondvocht is en ze het snel kunnen verhelpen.
Ik duim weer :-* Sterkte meisje !
Door Charlie Angel
He Dory, wat naar allemaal zeg, eindelijk je meisje thuis, is het nog niet goed.
Heel veel sterkte straks bij de da en heel veel sterkte met het wachten op de uitslag.
Geef Cis maar een voorzichtige knuffel en ik blijf voor haar duimen dat alles goed afloopt.
Mijn computer doet raar dus ik kan niet altijd reageren, maar ik blijf aan jullie denken. :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door