Laura2004 schreef:
Heeft Tannetje niet verteld dat ik mijn enkelbanden heb gescheurd? Ik kom denk ik niet dinsdag, want ik kan nauwelijks lopen. Ik ben ook van iedereen afhankelijk voor het uitlaten van de honden. Maar wel lief aangeboden
Ik ga maandag zowiezo de dierenarts even bellen om te vragen of ik haar verse pancreas kan geven, ik weet nl. niet of het slecht is als een hond geen pancreas insufficientie heeft.
Geer, hoe is het trouwens met jouw kat afgelopen die dit had? Is ze oud geworden (als ik me niet vergis leeft ze niet meer, toch?) En heeft ze veel geleden? Of is ze er goed bovenop gekomen met medicijnen en speciale voeding?
Haha, Doris leeft nog steeds hoor, in volle gezondheid! Doris was een week of 12 toen het zich openbaarde. Na een paar maanden kwamen we tot de ontdekking wat het was en sindsdien stond ze op die pillen... Dat was nog in de tijd dat ik haar op brok en blik had staan. Eerst kreeg ze per dag een pil, later kon ik het af met om de dag een pil. Ze poepte iets vaster, niet heel vast, maar bleef er wel stoffig uitzien, beetje bruinig, pluizig, dunnetjes...
Tot ik haar op vers overzette... Blijkbaar kon ze de eiwitten uit rauw vlees wel verteren, maar verhitte eiwitten niet ??? Want op vers kon ik direct stoppen met die pillen. Nu is het een prachtige, zwarte, mooi-in-haar-vacht-zittende en zelfs iets te dikke kat.
Dus met het juiste dieet en de juiste medicatie kunnen ze heel oud worden hoor!
Enne...ik wist het inderdaad niet van je enkel!! Agos, dikke kus erop!