Helen schreef: Lief dat je het vraagt!Fijn dat het goed gaat met Balou! Sterke meid is het!!!
Goed weer. We waren om een uurtje of 1430 weer thuis en we hebben lekker nog een uurtje samen op de bank gelegen. Ze voelde nog vrij koud aan nl. Daarna heeft ze zelf tot een uurtje of 1800 liggen slapen en sindsdien merk ik niets meer aan haar. Ze had vreselijke honger want ze had onderhand bijna 48 uur niets gegeten. Dus toen ze 's avonds een hapje te eten kreeg was ze weer helemaal de oude. Ik merk ook niet aan haar dat ze pijn in haar bek heeft oid. Dus ik ben echt dik tevreden!!
PS Opstaan is ook iets wat ik heel beroeroerd kan.....Ik heb nog een pot Spirulina staan. Dat maak ik zelf wel even op en misschien is daarna Chlorella wel eens een keertje goed idd.
Lizzy, met hoeveel tabletten is een lepeltje poeder te vergelijken denk je? En heb ik het goed begrepen dat jij Pinkel's dosering in een paar dagen naar 6 lepels hebt opgebouwd?
Pffff... ik heb eerlijk gezegd geen idee hoeveel pillen 1 lepel is.... Ik heb ook pillen trouwens en ik geef ze drie tot vier pillen. En als ik met Pinkel een kuurtje deed, dan gaf ik haar dus 10 pillen. En ja, dat bouwde ik in een dag of 5 op.