Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door margreet
Gelukkig dat Fleur weer veilig thuis is zeg,is er op het moent maar één hond ziek ;) anders krijg je het met Huub aan de stok hoor zo breed is je bed niet :P
Door Jolly
oww ik ben nu oas weer op Bp en las dus net dat Fleurtje geopereerd is.
ben blij dat alles goed gegaan is.

over 12 dagen is Pim aan de beurt.
Door Erna
Ze ligt al lekker op bed te slapen. Het zal nog een toestand worden met die rotkap en 2 dalmaten op bed!!

Ow Margreet,....Huub slaapt op het logeerbed...hihihihi

Hij heeft last van zijn rug (al een tijdje) en slaapt dus op een megahard matras.

Ik heb ook al stiekem gekeken naar het oog en het ziet er best smakelijk uit. Geen enge bloederige dingen ofzo. Een paar draadjes in haar ooghoek (het ooglid) en je ziet dat er hoornvlies weg is, maar dat is dan ook alles. Natuurlijk is het nog dik en zit het 3e vlies er half voor maar het valt alles mee.
Laatst gewijzigd door Erna op do 29 sep 2005, 21:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Mevroi Kruim
He gelukkig dat het goed gaat met Fleurtje :D

Arme Huub! Is zo'n plankmatras dan wel goed als je alst van je rug hebt? Ik weet dat dat vroeger gepropageerd werd, maar de chiropractor is zeer anti, ze zegt dat het daar alleen maar erger van wordt.
Iig beterschap voor arme Huub!
Door Erna
Kruimel schreef: He gelukkig dat het goed gaat met Fleurtje :D

Arme Huub! Is zo'n plankmatras dan wel goed als je alst van je rug hebt? Ik weet dat dat vroeger gepropageerd werd, maar de chiropractor is zeer anti, ze zegt dat het daar alleen maar erger van wordt.
Iig beterschap voor arme Huub!
Joh, als ik het woord 'dokter' uitspreek begint ie al te mopperen. Hij weet zelf wat goed voor hem is, zegt ie (zoals bijna iedere man).
Door Ine
Ogen vind ik altijd eng, maar dat komt, omdat ik er met 13 jaar zelf aan geopereerd ben! ;)
Fijn dat Fleur al goed wakker is en dat het er zo mooi uitziet. Die kap is wat minder, maar daar wennen jullie allebei wel aan (in bed ;))
Geef haar een lieve knuffel! :-*
Door sylvia
Geef Fleur een dikke knuf van mij, neem er zelf ook één voor het mindere slapen van vannacht :-* :-* :-*

En meneer H.G te Heijningen gaat pas naar de HA als hij met de ambulance moet denk ik ::) eigenwijze knakker ::) ;D
Door Sonja
Erna schreef: Fleur heeft met kap op heerlijk geslapen op bed. De dalmaatjes en ik wat minder.
Daar kan ik me iets bij voorstellen, ja! ;)
Door Ine
Erna schreef: Fleur heeft met kap op heerlijk geslapen op bed. De dalmaatjes en ik wat minder.
Bleef ze steeds achter een poot of neus steken?
Wat fijn, dat ze die kap blijkbaar gewoon accepteert, dat scheelt iedereen veel stress!
Knuffel :-* :-\
Door Jolly
Morgen is de dag, omdat Pim vanaf vanavond 22:00 niets meer mag eten, krijgen ze allebei rond 20:00 hun kalfstaart te eten.
Chasey moet weer solidair zijn met Pim en krijgt dus ook geen eten morgenochtend.
Vandaag ga ik nog even een aantal leuke dingen doen en woensdag ben ik ook nog vrij, om nazorg te verlenen.
Door K@rin
Oh Jee, dat wordt weer spannend !!
Ik zal weer duimen hoor !!
Succes en sterkte morgen !!
Laatst gewijzigd door K@rin op ma 10 okt 2005, 13:40, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door