Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
Ohhh jeetje Dory....... (ik lees dit nu pas) wat een droeve ellende..... Ik ga vurig hopen, bidden en duimen dat het goed komt met Cis en dat ze morgen weer thuis is.... Veel sterkte en liefs :-* :-* :-*
Door EstherVanPuck
He gatver, dit is heel akelig. Mijn moeder heeft een onsteking aan haar alvleesklier gehad en hield ook niets binnen.... lijkt bijna hetzelfde!

Een hele dikke kus voor Cis en voor jou. Een schietgebedje is voor jullie gedaan......
Door Binno
Sh*t Dory, ik lees dit ook nu pas! :'(
Ben als een gek aan het meeduimen dat Cis weer snel mag opknappen!
Veel sterkte en een knuffel voor jullie beiden! :-* Afbeelding
Door Charlie Angel
Oh Dory, ik lees dit ook nu pas, wat vreselijk zeg.
Ik ga ook voor je duimen en bidden dat Cis weer helemaal opknapt. Sterkte. :-*
Door Ike
oh bah, lees dit nu pas, wat een narigheid, heel veel sterkte/beterschap en dikke knuffels voor Cis en jou! :-* :-*
Door 202spots
Dank voor alle lieve berichtjes! :-*
Toen ik gisteravond gebeld had, was de koorts iets gedaald en ze was rustig.
Ik heb net weer gebeld maar 't is nog vroeg hier en de DA hadden nog geen ronde gedaan, dus moet straks weer bellen en kijken of de koorst nu helemaal weg is
en hoe 't verder gaat..
Ze kwispeld naar iedereen die langs haar loopt en tegen d'r praat, en is gewoon rustig.
Dus zo te horen gaat 't allemaal naar wens.
Nou is mijn grote vraag...WAT moet ik doen wat betreft haar te bezoeken???
Ze is als zo'n velcro dog en mamma's girl, en als ik nou naar d'r toe gaat om haar te zien, dan betekend dat ook dat ik haar daar moet laten wanneer ik weer weg ga....
Is het beter on d'r dan maar niet te gaan bezoeken zodat ze lekker rustig blijft, of wel gaan zodat IK me beter voel maar dat Cis helemaal van slag af raakt wanneer ik weer zonder haar mee te nemen naar huis gaat....
Ik weet 't zelf niet meer....'t is zo gek zonder Cis hier ...
Laatst gewijzigd door mahuni op do 08 sep 2005, 17:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Door sheba
ahhh gut :'( heel veel sterkte voor cis en jullie ook natuurlijk. hoop dat het snel beter gaat met cis
dikke knuf van deze kant ;)en een lik van tom en cheba :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door