Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
Siberienne schreef: za 23 nov 2019, 16:52 Eet Frou dingen van de straat? Wij hebben ooit zo’n akkefietje met Chenak gehad en net toen we een scopie gepland hadden, braakt hij ‘s nachts een plastic zak en een perzikpit uit. Die had waarschijnlijk zitten pendelen en steeds als een soort kurk de maag uitgang geblokkeerd...

Sterkte met je meisje!
Nee, ze eet eigenlijk nooit gekke dingen....

Dank je :-*
Door sam28
Sterkte Lizzy!

Wat Ziva nog wel lekker vond was kalkoenfilet, dat bleef er ook nog wel in toen ze zo ziek was op het laatst. Dat kocht ik bij de lidl.
Ik hoop en duim dat het niks heftigs is.
Door pearlsofpassion
Luis heeft het ook eens gehad.
Na een week was hij zo verzwakt dat hij een operatie misschien niet aankon. Op de foto was lucht te zien in zijn maag.
Toen geeft hij als laatste poging een berg laxeermiddel gekregen, anders moest hij toch geopereerd worden (en het beste hopen). Het is gelukkig losgekomen. We weten nog steeds niet wat het is geweest.

Ik duim dat Frou snel opknapt. Hoe dan ook.
Door Ina
Haha....de BROKKENdrol van Frou Frou....dat nou net DE 'inhartennierenovertuigdebarfbaas' een brokkendrolfoto van moet plaatsen ::) :biggrin2:

Ik kan me voorstellen dat je blij bent om te zien dat voedsel (in welke vorm dan ook) gewoon passeert....en ik vind het nog best een keurige drol voor een niet-brokkenhond toch :)

En bij mij zou nu ook gelden, liever 'iets' eten en dat dat ook nog blijft zitten, als helemaal niets
Zou zomaar kunnen dat door regelmatig toch iets binnen te krijgen ze zich beter gaat voelen, als het een virusje is moet de zooi er toch uit en dan maar beter door een (verantwoorde)brok te voeren waardoor het proces alleen maar versnelt
Door Lizzy
Ina schreef: zo 24 nov 2019, 09:45 Haha....de BROKKENdrol van Frou Frou....dat nou net DE 'inhartennierenovertuigdebarfbaas' een brokkendrolfoto van moet plaatsen ::) :biggrin2:
Ja erg toch?!? Zit mevrouw Barfplaats gewoon zonder gene een brokkendrol van haar hond te posten :o :biggrin2: . Ik zou me dood moeten schamen :biggrin2:
Ik kan me voorstellen dat je blij bent om te zien dat voedsel (in welke vorm dan ook) gewoon passeert....en ik vind het nog best een keurige drol voor een niet-brokkenhond toch :)
Ik ben ook blij hoor, dat dit gepasseerd is.
En bij mij zou nu ook gelden, liever 'iets' eten en dat dat ook nog blijft zitten, als helemaal niets
Zou zomaar kunnen dat door regelmatig toch iets binnen te krijgen ze zich beter gaat voelen, als het een virusje is moet de zooi er toch uit en dan maar beter door een (verantwoorde)brok te voeren waardoor het proces alleen maar versnelt
Ja, het kan me nu echt geen reet schelen wat ze eet, als ze maar eet en als het maar in d'r maag blijft. Ze wordt ook niet beter als ze alsmaar niks in d'r lijft heeft aan eten. Ik heb alles geprobeerd de afgelopen dagen: rauw fijn gesneden vlees, gekookt vlees (kip, kalkoen, fazant), met beschuit, zonder beschuit, gekookte pompoen, eitjes, yoghurt met honing, kefir met honing, geitenmelk met honing, etc. Ze moet het niet of het komt er weer uit. Ik had nog een zakje (mini zakje) Edgar-hatseflats staan. De bio versie. Daar wilde ze gisteren en vandaag weer wat brokjes van eten. Gisterenavond zelf nog BARF staan te vermalen maar ik durf het haar vandaag toch even niet te geven.....
Door KarenH
Ach, wat een zorgen. Zo akelig als je hond iets mankeert en je zo weinig kunt doen.

Een drol is een drol in dit geval, toch?

@Hanny, wat een rotnieuws, heel veel sterkte.
Door sam28
Of je ff door wilt lopen. ;D

Ik zie geen doodzieke hond gelukkig. Hopelijk gaat het vandaag weer iets beter en fijn dat de brokkenmeuk er aan de achterkant weer uit is gekomen ipv de voorkant. :)
Ik duim voort.
Door Charlie Angel
Maakt niet uit wat ze nu eet, als het maar binnen blijft. Ze gedraagt zich gelukkig niet heel ziek. We blijven duimen.

Was zij nu ook degene die steeds van die plant at?
Door Anne in Zweden
Ik vind 'r best happy ogen, eigenlijk! Inderdaad nog maar even doorgaan met brokjes, en als dat binnenblijft, dan weer eens een hapje vlees proberen. Hopelijk was het gewoon een virusje.

Voor een brokkendrol vind ik het een keurig exemplaar, trouwens. Had eigenlijk een lichtgevende flats verwacht! ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door