Ina schreef: ↑zo 24 nov 2019, 09:45
Haha....de BROKKENdrol van Frou Frou....dat nou net DE 'inhartennierenovertuigdebarfbaas' een brokkendrolfoto van moet plaatsen
Ja erg toch?!? Zit mevrouw Barfplaats gewoon zonder gene een brokkendrol van haar hond te posten

. Ik zou me dood moeten schamen
Ik kan me voorstellen dat je blij bent om te zien dat voedsel (in welke vorm dan ook) gewoon passeert....en ik vind het nog best een keurige drol voor een niet-brokkenhond toch
Ik ben ook blij hoor, dat dit gepasseerd is.
En bij mij zou nu ook gelden, liever 'iets' eten en dat dat ook nog blijft zitten, als helemaal niets
Zou zomaar kunnen dat door regelmatig toch iets binnen te krijgen ze zich beter gaat voelen, als het een virusje is moet de zooi er toch uit en dan maar beter door een (verantwoorde)brok te voeren waardoor het proces alleen maar versnelt
Ja, het kan me nu echt geen reet schelen wat ze eet, als ze maar eet en als het maar in d'r maag blijft. Ze wordt ook niet beter als ze alsmaar niks in d'r lijft heeft aan eten. Ik heb alles geprobeerd de afgelopen dagen: rauw fijn gesneden vlees, gekookt vlees (kip, kalkoen, fazant), met beschuit, zonder beschuit, gekookte pompoen, eitjes, yoghurt met honing, kefir met honing, geitenmelk met honing, etc. Ze moet het niet of het komt er weer uit. Ik had nog een zakje (mini zakje) Edgar-hatseflats staan. De bio versie. Daar wilde ze gisteren en vandaag weer wat brokjes van eten. Gisterenavond zelf nog BARF staan te vermalen maar ik durf het haar vandaag toch even niet te geven.....