Lizzy schreef:Ik zou beginnen met 1/4 van de mensendosering. Dat opbouwen tot 1/2 van de mensendosering.Ik slik zelf ook 1 capsule per dag. Er zit erg weinig in.
Moderator: Lizzy
Lizzy schreef:Ik zou beginnen met 1/4 van de mensendosering. Dat opbouwen tot 1/2 van de mensendosering.Ik slik zelf ook 1 capsule per dag. Er zit erg weinig in.
- pien - schreef:Ik slik zelf ook 1 capsule per dag. Er zit erg weinig in.Teveel kan ook wel diarree veroorzaken dus ik zou geen hele geven voor zo'n klein hondje.....
Lizzy schreef:Teveel kan ook wel diarree veroorzaken dus ik zou geen hele geven voor zo'n klein hondje.....Het zit er al in. Meestal ben ik heel voorzichtig maar probiotica leek me geen kwaad te kunnen. De mensendosering is 1 tot 4 capsules per dag.
- pien - schreef:Het zit er al in. Meestal ben ik heel voorzichtig maar probiotica leek me geen kwaad te kunnen. De mensendosering is 1 tot 4 capsules per dag.Oh, 1 tot 4 voor mensen? Neuh, dan loopt het met 1 capsule wel los!
We zullen het zien (vannacht?) Morgen zal ik het anders doen.
Dankjewel Lizzy!
Lizzy schreef:Oh, 1 tot 4 voor mensen? Neuh, dan loopt het met 1 capsule wel los!Geen platte poep vanmorgen
Eef+doggies schreef:Fijn!Soms vindt Joep het nog wel spannend ja. Maar ik kan hem wel 'corrigeren' of afleiden.
Is Joep inmiddels ook wat rustiger geworden, of vindt hij het nog steeds zo spannend?
- pien - schreef:Soms vindt Joep het nog wel spannend ja. Maar ik kan hem wel 'corrigeren' of afleiden.Ik zou niet corrigeren als hij fietst, tenzij je met corrigeren bedoelt van Rocco afhalen
Heb je een tip?
- pien - schreef:Ik heb zelf in het verleden regelmatig hechtingen (vooral de geschoren huid die kan gaan irriteren) ingesmeerd met calendulazalf, maar ik las hier een tijd terug dat dat niet handig is ivm bacterieen die dan makkelijker in de wond kunnen...
Rocco heeft er toch aan zitten soppen. De da zegt 'calendula op smeren en zorgen dat hij er niet meer bij kan'.
Calendula heb ik niet, wel Rescuezalf.
Wat denken jullie?
Eef+doggies schreef:Ik zou niet corrigeren als hij fietst, tenzij je met corrigeren bedoelt van Rocco afhalenIn het begin was ik wat heftig in mijn 'Joep bij Rocco weghalen' en dat is niet handig bij Joep, maar ik was extra voorzichtig met Rocco.![]()
Als je bozig wordt krijgt hij misschien nog meer spanning en wordt het fietsen wellicht erger.
Afleiden lijkt me goed, geef hem een lekker kauwbot of andere leuke bezigheid.
Rocco ruikt natuurlijk ook wel vreemd nu, en de hele situatie is niet zoals normaal, dus het is ook wel begrijpelijk.
Eef+doggies schreef:Ik heb zelf in het verleden regelmatig hechtingen (vooral de geschoren huid die kan gaan irriteren) ingesmeerd met calendulazalf, maar ik las hier een tijd terug dat dat niet handig is ivm bacterieen die dan makkelijker in de wond kunnen...Bij een achterpoot is dat best ingewikkeld.
Ik zou inderdaad zorgen dat hij er niet meer bij kan.