Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lazy Garfield
Lizzy schreef:Fijn dat het loos alarm is geweest. Ik zou gewoon zo'n paar keer per week eventjes de tandjes poetsen om het bij te houden. En ja, dit is pigment.
Nou ja loos alarm, gisteren bloedde het echt en was iets verdikt. En je kent me zo langzamerhand, dan schrik ik me rot.
Saartje is mijn alles! :)
Fijn dat je zo adequaat op mijn berichten reageert, pluk ook trouwens dat mag ook wel eens gezegd worden!
Door pluk
Lazy Garfield schreef:
Nou ja loos alarm, gisteren bloedde het echt en was iets verdikt. En je kent me zo langzamerhand, dan schrik ik me rot.
Saartje is mijn alles! :)
Fijn dat je zo adequaat op mijn berichten reageert, pluk ook trouwens dat mag ook wel eens gezegd worden!
Dank je Afbeelding

Scott heeft trouwens ook donkerder tandvlees, dus is heel normaal.

Saartje heeft nog een mooi stel tandjes trouwens!
Door Lazy Garfield
pluk schreef:Dank je Afbeelding

Scott heeft trouwens ook donkerder tandvlees, dus is heel normaal.

Saartje heeft nog een mooi stel tandjes trouwens!
Die foto is niet van saar, ben hier alleen dus is moeilijk foto maken met één hand.
Maar die van saar zijn net zo wit als die op foto.
Door Lizzy
Lazy Garfield schreef:Las dit er vandaag over van een nichtje van me:
https://vrouw.nl/artikel/opinie/46858/k ... cebookpage

is dat echt zulke troep?
Nee joh, welnee. Aanstellerig artikel. Maar goegel gerust eens op "kokosolie gezond of ongezond". En dan nog he, je geeft toch geen 2 eetlepels per dag van dat spul aan je hond? Weet je wat pas ranzig is? Hondentandpasta. Stikt sterft van de kankerverwekkende E nummers.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door