Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Kaela
We hebben Oscar zijn eet tijden wat aangepast vanwege alle medicijnen. Dus ipv rond het avondeten, krijgt hij die maaltijd nu na de middagwandeling. En dat vind ie na de middagwandeling bijzonder leuk, maar nu natuurlijk niet ::) .

Het gevolg is wel, dat hij wat loopt te schooien en in zijn uitsloverij net even met speelgoed rond ging sjouwen! Dat heeft ie sinds donderdag niet meer gedaan! Of het echt al verbetering van de AB is durf ik niet te hopen, maar het was even een fijn momentje. We gaan dan toch een beetje positiever de nacht in!
Hè, zulke momenten heeft een mens ook nodig, dat je verbetering ziet. Zelfs als je nog niet te veel durft te hopen, is dat toch een lekkere opsteker. Geniet ervan, en we duimen gewoon verder dat het de ab is die zijn werk doet en het probleem oplost!
Door Kaela
Anne in Duitsland schreef:Hè, zulke momenten heeft een mens ook nodig, dat je verbetering ziet. Zelfs als je nog niet te veel durft te hopen, is dat toch een lekkere opsteker. Geniet ervan, en we duimen gewoon verder dat het de ab is die zijn werk doet en het probleem oplost!
Zo is het inderdaad Anne! Dank jullie allemaal voor het medeleven en duimen!
Door Kaela
Vandaag was de laatste dag antibiotica. Hij voelt zich weer kiplekker, maar zijn ontlasting is nog steeds niet goed. Hij krijgt nog psyllium, dus dat het grootste deel er als een maffe elastische drol uitkomt is logisch. Maar als de poeder "op" is, dan is de rest van zijn ontlasting vieze derrie.

Ik ben ontzettend blij dat ie zich al een paar dagen kiplekker voelt, want we zijn weer bijgetankt van alle slaaptekort. En dan nu maar afwachten hoe de komende dagen gaan, ik vind het rete spannend.
Zou je niet toch de phytonics clear intestine uitproberen ipv de psyllium? Daar zit nl behalve de psyllium ook een pre-bioticum in om zijn ontlasting wat te verbeteren. Ik had het idee dat het bij Spot echt wel een gunstig effect heeft.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door