Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Truus
Nelly schreef: Heb dit net pas gelezen Truus. Hoe gaat het nu met Timo? Geef 'm maar een zacht knuffeltje van me, dat helpt vast :-* ;)
Zachte knuffel doorgegeven Nelly :-*. Het gaat redelijk, hij slaap heel veel .
Door Charlie Angel
Truus schreef: Het gaat redelijk. Lief dat je er naar vraagt :D. Hij is sloom maar dat kan natuurlijk ook van de medicijnen zijn. Vanmiddag weer wat gelopen om hem op te vrolijken. Het ging wel.
Verder wil hij steeds op de bank maar kan niet springen dus tillen we hem op...hoezo verwend ::) ;D.
Ik hoop dat het toch steeds weer een beetje beter gaat. En een beetje verwennen op zijn tijd kan toch geen kwaad? :D Geef hem van mij ook nog maar een lekkere knuffel. :-*
Door Doedels
Ik vind het wel lang duren ondanks de medicijnen. Heb je iets afgesproken met de da over terugkomen of hoe lang het mag duren?
Door Truus
Doedels schreef: Ik vind het wel lang duren ondanks de medicijnen. Heb je iets afgesproken met de da over terugkomen of hoe lang het mag duren?
Het gaat nu een stuk beter, net was dochter en schoonzoon op visite en zowaar... ;D Hij pakte een balletje, een flostouw, en andere speeltjes van blijdschap. Nu slaapt hij weer.Ik heb ook het idee dat de medicijnen hun werk gaan doen ;).
Door Doedels
Truus schreef: Het gaat nu een stuk beter, net was dochter en schoonzoon op visite en zowaar... ;D Hij pakte een balletje, een flostouw, en andere speeltjes van blijdschap. Nu slaapt hij weer.Ik heb ook het idee dat de medicijnen hun werk gaan doen ;).
OK gelukkig goed nieuws :D
Door Truus
Doedels schreef: Ik vind het wel lang duren ondanks de medicijnen. Heb je iets afgesproken met de da over terugkomen of hoe lang het mag duren?
Hij heeft nu geen medicijnen meer en willen even kijken hoe het nu gaat. Tevreden zijn we niet helaas. Met de D.A. hebben we afgesproken om daarna eerst foto's te maken, tot nu toe hebben ze alleen de test gedaan.
Maar even kijken nu.
Door tieneke
Truus schreef: Hij heeft nu geen medicijnen meer en willen even kijken hoe het nu gaat. Tevreden zijn we niet helaas. Met de D.A. hebben we afgesproken om daarna eerst foto's te maken, tot nu toe hebben ze alleen de test gedaan.
Maar even kijken nu.
Hier het tel.nr van mijn vriendin ;)0115-561322
Al bel je haar alleen maar,gratis advies is nooit weg toch?
Zeg wel even dat ik je naar haar verwezen heb.
Door Nitus
Balen Truus, dat het nog niet helemaal goed gaat met Timo :'(. Denk idd dat een foto laten nemen een goed plan is, en dan misschien mét die foto naar Rhonda?
Voor Timo :-* :-* :-*, en voor Mila natuurlijk ook :-* ;)
Door Doedels
Truus schreef: Hij heeft nu geen medicijnen meer en willen even kijken hoe het nu gaat. Tevreden zijn we niet helaas. Met de D.A. hebben we afgesproken om daarna eerst foto's te maken, tot nu toe hebben ze alleen de test gedaan.
Maar even kijken nu.
Mmmm, wat vervelend dat het nog niet goed gaat. Wanneer wil je foto's gaan maken?
Door Truus
Doedels schreef: Mmmm, wat vervelend dat het nog niet goed gaat. Wanneer wil je foto's gaan maken?
Ik denk in de komende week als het zo blijft :-\. Hij ligt normaal op de bank en nu constant op het kussen. Uitlaten gaat wel en hij doet ook z'n behoefte goed. Als ik ergens te lang sta, gaat hij liggen en vrolijk is hij ook niet. Loopt traag in huis..pfff. Je blijft er naar kijken.
Is bewegen nu goed of niet goed?
Door Doedels
Truus schreef: Ik denk in de komende week als het zo blijft :-\. Hij ligt normaal op de bank en nu constant op het kussen. Uitlaten gaat wel en hij doet ook z'n behoefte goed. Als ik ergens te lang sta, gaat hij liggen en vrolijk is hij ook niet. Loopt traag in huis..pfff. Je blijft er naar kijken.
Is bewegen nu goed of niet goed?
Klinkt zielig :( Volgens mij is vaak en kort bewegen goed. Door stil zitten gaat de boel verkrampen, maar overbelasting is in het geval van hernia heel slecht. Desnoods met mate pijstillers geven zodat hij zijn spieren ontspant, maar niet zo veel dat hij er doorheen loopt. Tenminste niet zolang je niet weet wat het precies is.
Door Truus
Doedels schreef: Klinkt zielig :( Volgens mij is vaak en kort bewegen goed. Door stil zitten gaat de boel verkrampen, maar overbelasting is in het geval van hernia heel slecht. Desnoods met mate pijstillers geven zodat hij zijn spieren ontspant, maar niet zo veel dat hij er doorheen loopt. Tenminste niet zolang je niet weet wat het precies is.
We willen eerst zeker weten wat het is voordat we een behandeling inzetten, lijkt me wel verstandig toch?
Hij geniet in ieder geval van zijn nieuwe kussen ;D.
Door Doedels
Truus schreef: We willen eerst zeker weten wat het is voordat we een behandeling inzetten, lijkt me wel verstandig toch?
Hij geniet in ieder geval van zijn nieuwe kussen ;D.
Zeker verstandig. Welke is Timo eigenlijk? Ik denk die zwarte van de foto.
Door Truus
Doedels schreef: Zeker verstandig. Welke is Timo eigenlijk? Ik denk die zwarte van de foto.
Ja die zwart/witte Hij is mijn grote vriend, laat alles met zich doen en heeft veel vertrouwen in de mensheid. Mila is de andere, een adoptiehondje en af en toe wat mutserig maar is aardig aan het bijtrekken, is nu ook erg aanhankelijk geworden.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door