Rana krijgt vanaf donderdag weer normaal eten, kippennekken, spiervlees, orgaan, pens en groente. Vrijdag zij vl dat er iemand wat gal en stukjes bot gekotst had maar we wisten niet zeker wie dat was. Zaterdag volgens mij niets en gisteren was ik zelf als eerste beneden en lag er weer gal met volgens mij werveltjes uit de kippennek erin. Ze ontlast zich elke dag maar het gaat wisselend en gisteren heeft ze toch ook weer zitten persen zonder dat er iets uit kwam. Vl zei dat ze vanmorgen eerst een klein hard drolletje had met allemaal kleine harde stukjes erin, nekwerveltjes? En dat er daarna een grote hoop zachtere ontlasting kwam. Er lijkt dus iets mis te gaan met de vertering

Wat kan ik hieraan doen? Een sublement geven. Naar de da? Maar welke vragen stel ik dan en wat moet ik laten onderzoeken? De laatste da raadde acupunctuur aan daar sta ik voor open maar wil wel dat er eerst uitgesloten word dat er andere problemen zijn.
Er is de laatste keer ook een foto gemaakt om te kijken of er geen gekke dingen in de darmen zitten en dat is gelukkig niet het geval!