Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Do
ja zo een gevoel heb ik ook
mensen die haar zien in huis vinden haar zielig, maar ik heb dus mijn twijfels erover....daarom mijn hulp kreet
Door Kinnie
Mijn indruk van dit filmpje, ook al is het een momentopname, is ook zeker niet zielig....
Mijn honden staan ook wel eens zo, het in de gaten te houden.. En het moment dat TIka naar de deur kijkt, dan staat daar ook een van je platjassen toch? En volgens mij geeft ze ook aan dat ze naar buiten wil enzo...
Nee ik vind haar niet zielig op dit filmpje. Maargoed, dat is gebaseerd op enkel dit filmpje natuurlijk, he. Ik ken Tika verder niet...
Door Do
wat je op het filmpje ziet is Tika nu. zoals ze is
een beetje verwaard kijken,
ja bij de duer staat er 1 zwarte bij, bij het begin van het filmpje staat de andere zwarte.
Door Ike
Tja, wanneer is het tijd?
Dat is zo moeilijk te bepalen voor een ander, ik zou niet denken dat Tika er nu al
" toe zou zijn" maar jij kent haar het best.
Verder herken ik wel wat dingen die je aangeeft van Tika bij Ike, dat eten bv, Ike vreet nu gewoon alles wat in zijn buurt komt en dat deed Ike vroeger nooit, zo af en toe heeft hij een dag dat hij heel veel drinkt, en dan drie weken niet, bloed uitgebreid onderzocht en Ike ook, niets te vinden, hij jat ook als ie de kans krijgt, met lopen heeft hij regelmatig ineens flink de pas er in, hij kijkt je af en toe aan alsof hij je niet snapt, werd een tijd geleden onrustig slachtoffer, nu nemen we hem mee naar boven en krijgt hij een beetje geitenmelk voor t slapen,  helaas is Ike ook aan t dementeren.  :-\
Sterkte  :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door