Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2490224
vanaalst schreef: fijn dat ze thuis is!
wat een vreemde arts je vader zo de schuld geven zeg >:(
ja mijn vader is zo wie zo al niet helemaal goed zoals ons zeg maar.
en dit zei ze nog , omdat ik vragen stelde hoe wat hoelang en en en
mijn vader voelde zich echt bescheten
:(
#2490282
wat fijn dat het zo goed is gegaan en dat ze thuis is bij je vader
nu inderdaad hopen op een goede uitslag we duimen voor jullie
ik hoop dat het herstel nu ook goed gaat en dat ze zich gauw weer goed gaat voelen
dit worden spannende dagen voor jullie
ik wens jullie heel veel sterkte toe
groetjes Guus
#2490655
iedereen een dikke dankjewel knuffel ! een vraagje die traumeel moet ik die vanaf vandaag gaan gebruiken ? em de zalf hoe zit dat ? wat moet daar mee . waar moet en wanneer moet ik die smeren. overigens de kap om haar hoofd is niks. ze beweegt niet met dat ding om haar hoofd. mss vandaag wel. ma als ze gek blijft doen om de kap. bestaat er dan ook een truitje wat ik om zou mogen doen ?
#2490710
hoi
wat fijn dat het goed met haar gaat
ik heb de traumeel al van de week gegeven en ga er mee door tot de zwellingen weg zijn
alleen vandaag niet (zij gaat zo gesteriliseerd worden enzo..)
ik zou er vandaag mee beginnen ik heb druppels dus ik geef een grote hond 3x daags 10 druppels
op de verpakking staat hoe veel keer je meer mag geven voor het gewicht van liza
de zalf is voor naast de wond dus niet op de wond (is tegen mij gezegd dus daar heb ik ook nog geen ervaring mee)
misschien weet iemand het hier???
ik wens je veel sterkte voor vandaag
en er zijn (ook bij de dierenarts ) van die honden rompertjes te koop kan je ook gebruiken
groetjes Guus
Door Lil
#2490740
Kap krijg je bij onze da niet mee. Kan prima met een medical petshirt, een soort pakje dus.

Traumeel geef ik altijd onmiddellijk. Ik weet niet of je zalf op een verse operatiewond mag smeren. Zou dat niet zonder overleg met de da doen.
#2490833
ik was al begonnen met bellen hihi
maar ze hadden volgens mij gedacht dat ik van planeet mars kwam
wat is dat mvr ???
nou ja hihi , ik heb em daar strax gelijk besteld via internet
via medpets.nl
hoop dat die morgen binnen komt
we hebben nu de kap af gedaan
en loopt ze weer rond
nu kan mijn pa dr in de gaten houden , en als dat even niet gaat , krijgt ze de kap weer om
even behelpen tot morgen
Door sella
#2491312
Buffel zijn lymfeklier zag er ook zo raar uit, alleen nog groter, dat was godzijdank geen kanker, waar we wel heel veel rekening mee moesten houden. Het was een doorwoekerd stelsel van steriele ontsteking.
Ik duim dat het ondanks de slechte gevoelens en voortekenen, toch ook dat is, en dat de bulten goedaardig zijn. Daar kan ze nu nog niets van zeggen, dus geen schuldgevoel! Never nooit niet, en een kap mee! Das geen fijne da. Ik krijg al jaren een medical petshirt mee!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door