Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
Dat is raar :o

Maar wat voor kleur rood? Want bloed rood, zou je denken aan een bloeding in de darm. Maar dan is er ontlasting en bloed. Een bloeding in de maag geeft zwarte ontlasting.

Ik zou alsnog bloed laten testen.
Lizzy schreef: Dat is raar :o

Maar wat voor kleur rood? Want bloed rood, zou je denken aan een bloeding in de darm. Maar dan is er ontlasting en bloed. Een bloeding in de maag geeft zwarte ontlasting.

Ik zou alsnog bloed laten testen.
we gaan straks alweer.

uh wijn rood? :-\
beetje zoals het is als wit is van bot , dus droog, alleen dan dus soort bordeaux en wijn rood
lekker onderwerp zo :P

nu zit ik te denken ze eet al 2,5 dag alleen smuldier kip versie, zou die zo rare kleur geven ???
Door Lizzy
danielle1980 schreef: we gaan straks alweer.

uh wijn rood? :-\
beetje zoals het is als wit is van bot , dus droog, alleen dan dus soort bordeaux en wijn rood
lekker onderwerp zo :P

nu zit ik te denken ze eet al 2,5 dag alleen smuldier kip versie, zou die zo rare kleur geven ???
Groot gelijk dat je weer gaat.

Ik heb geen idee wat dit kan zijn. Zitten er geen bieten in Smuldier?
Door conleeuw
rode droge drollen heeft Jazz ooit gehad bij een darm ontsteking, dus wel harde drollen maar toch alsof er bloed bij de botresten zat.

Vraag, wat zit er in de multi vitamine, ik meen ergens in mijn tonnetje van waardeloze informatie mij te herinneren dat een overmaat aan magnesium koorts kan veroorzaken.... precies hoe het ook al weer zat weet ik niet, maar ik kom er wel op, moet alleen heel lang en diep nadenken. hmmm valt niet mee tegen de vijftig om alles meer te onthouden.

Koelen kan je prima doen door pootjes nat te maken met water met een heel klein beetje alcohol er in, net té veel alcohol, anders heb je een dronke moederhond, nee geintje, té veel alcohol is onprettig op hun pootjes, en de geur zorgt dat ze vaak weg willen lopen, als dat niet wil probeer een klamme handdoek onder haar te leggen, dan hebben de puppies er minder last van, is minder effectief dan een klamme handdoek op haar, maar beter dan niets
Laatst gewijzigd door conleeuw op di 03 apr 2012, 20:56, 1 keer totaal gewijzigd.
er is wel lichte ontsteking of afwijking blijkt uit waardes maar niets specifieks... :-X
niet genoeg om ook maar iets te kunnen ontdekken...

ze is vandaag ook aan diarree  :-\
ik word langzaam maf van dr...
Laatst gewijzigd door danielle1980 op wo 04 apr 2012, 12:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
danielle1980 schreef: er is wel lichte ontsteking of afwijking blijkt uit waardes maar niets specifieks... :-X
niet genoeg om ook maar iets te kunnen ontdekken...

ze is vandaag ook aan diarree  :-\
ik word langzaam maf van dr...
Mijn hemel, wat een raadsel! Hoe waren de bloedwaardes?
ik zal morgen even de waardes navragen

mia is heel erg ziek op moment, diarree in alle vormen...
misschien dus gewoon virus hoop ik

en heb dus de beslissing genomen om de puppen te gaan afsprenen, ze zijn morgen 4,5 week en ik ga ze per direct op vast voedsel zetten, normaal later maar in dit geval wil ik niet meer dan mia gaan voeden...
alle kracht heeft ze nodig.

ik hoop dat het psygisch ook de beste keuze is voor mia, omdat ze al heel slecht verleden heeft met mannen en die niet in buurt van puppen wil hebben en ik nu dus ga zorgen dat ze de pups niet meer mag voeden :-X
dank je wel olga

en laat ik t hopen lique...

ik denk me echt rot wat t nu kan zijn, we zijn erg voorzichtig met hygiene en omkleden enz dit keer...dus van buiten af iets lijkt me zooo klein de kans.
en geen van de andere honden is ziek of zo, anders dacht ik gewoon owwww is gewoon virus...
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door