Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Erna
Liz, zijn er ooit eerder waardes gemeten bij Linga en zo ja, kun je die terughalen?  Mij is altijd verteld dat je pas goed de waardes kunt aflezen wanneer je weet hoe hoog ze normaal gesproken zijn.
Erna schreef: Liz, zijn er ooit eerder waardes gemeten bij Linga en zo ja, kun je die terughalen?  Mij is altijd verteld dat je pas goed de waardes kunt aflezen wanneer je weet hoe hoog ze normaal gesproken zijn.
daar heb ik ook al aangedacht..
vooral ook omdat linga niet ziek oogt...
Door *Dorothea*
Ja klopt normaalwaarden worden vastgesteld aan de hand van gemiddelden van 95% van een groep dieren. Dit betekent dat 5% van de dieren buiten de normaalwaarden valt, maar niet ziek is. Bij Linga is er in het verleden al eerder bloedonderzoek gedaan en toen waren de waardes niet verhoogd.
Door Lizzy
Erna schreef: Liz, zijn er ooit eerder waardes gemeten bij Linga en zo ja, kun je die terughalen?  Mij is altijd verteld dat je pas goed de waardes kunt aflezen wanneer je weet hoe hoog ze normaal gesproken zijn.
Ja, 2 jaar geleden toen de DA baarmoederontsteking wilde uitsluiten. Maar zouden de waardes toen niet goed zijn geweest, zou hij dat gezegd hebben. Volgens mij keek onze DA ook nog even in zijn PC daarvoor, vorige week. Maandag gaat Leo wel even met de DA bellen hoor, om te vragen of hij ze nog heeft die waardes van toen. Maar ik verwacht er niks van.
Door Lizzy
*Dorothea* schreef: pfff ja ik word hier erg verdrietig van, ik had zo graag goed nieuws willen brengen vandaag  :'(
Ik weet het lieverd :'(.

Ik snap er dus echt helemaal niks van. De waardes zijn dus even beter geweest, puur door het infuus. En nu is zij weer terug bij af :'( :'( :'(
Door *Dorothea*
Lizzy schreef: Ik weet het lieverd :'(.

Ik snap er dus echt helemaal niks van. De waardes zijn dus even beter geweest, puur door het infuus. En nu is zij weer terug bij af :'( :'( :'(
Ik zat nog te denken aan die benakor. daar ben je ook mee gestopt.
Ik eet nu even m'n bordje leeg en dan ga ik nog even naar haar bloed en urine kijken.
Door -Saskia-
Potdomme, wat is dat nou toch?  :(
Ik kan me voorstellen dat het slopend is, voor iedereen. Heb je juist de hoop dat het de goede kant opgaat, krijg je dit nog eens...

Sjips en verdulleme, zinniger woorden dan dat heb ik even niet...
Sterkte met Linga, ik duim gewoon nog even een tandje meer/harder/heftiger.

:bigarmhug:
Door Lizzy
*Dorothea* schreef: Ik zat nog te denken aan die benakor. daar ben je ook mee gestopt.
Ik eet nu even m'n bordje leeg en dan ga ik nog even naar haar bloed en urine kijken.
Ik ben inderdaad met de Benakor gestopt. Wat denk jij, weer mee starten en dan kijken wat de waardes dinsdag zijn?

Doe rustig aan lieverd :-*. En ik verwacht van deze bloedtest geen wonderen :'( :'(
Door Lizzy
Erna schreef: Liz, zijn er ooit eerder waardes gemeten bij Linga en zo ja, kun je die terughalen?  Mij is altijd verteld dat je pas goed de waardes kunt aflezen wanneer je weet hoe hoog ze normaal gesproken zijn.
Erna, weet jij nog wat de waardes van Fleur zijn geworden, na haar nier-ellende?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door