Jeetje wat een pech, sterkte met je meisje!
Hoop dat je snel weet waarom het gebeurd...
Moderator: Lizzy
Erna schreef: Liz, zijn er ooit eerder waardes gemeten bij Linga en zo ja, kun je die terughalen? Mij is altijd verteld dat je pas goed de waardes kunt aflezen wanneer je weet hoe hoog ze normaal gesproken zijn.daar heb ik ook al aangedacht..
Erna schreef: Liz, zijn er ooit eerder waardes gemeten bij Linga en zo ja, kun je die terughalen? Mij is altijd verteld dat je pas goed de waardes kunt aflezen wanneer je weet hoe hoog ze normaal gesproken zijn.Ja, 2 jaar geleden toen de DA baarmoederontsteking wilde uitsluiten. Maar zouden de waardes toen niet goed zijn geweest, zou hij dat gezegd hebben. Volgens mij keek onze DA ook nog even in zijn PC daarvoor, vorige week. Maandag gaat Leo wel even met de DA bellen hoor, om te vragen of hij ze nog heeft die waardes van toen. Maar ik verwacht er niks van.
*Dorothea* schreef: pfff ja ik word hier erg verdrietig van, ik had zo graag goed nieuws willen brengen vandaagIk weet het lieverd![]()
Lizzy schreef: Ik weet het lieverdIk zat nog te denken aan die benakor. daar ben je ook mee gestopt..
Ik snap er dus echt helemaal niks van. De waardes zijn dus even beter geweest, puur door het infuus. En nu is zij weer terug bij af![]()
![]()
![]()
*Dorothea* schreef: Ik zat nog te denken aan die benakor. daar ben je ook mee gestopt.Ik ben inderdaad met de Benakor gestopt. Wat denk jij, weer mee starten en dan kijken wat de waardes dinsdag zijn?
Ik eet nu even m'n bordje leeg en dan ga ik nog even naar haar bloed en urine kijken.
Erna schreef: Liz, zijn er ooit eerder waardes gemeten bij Linga en zo ja, kun je die terughalen? Mij is altijd verteld dat je pas goed de waardes kunt aflezen wanneer je weet hoe hoog ze normaal gesproken zijn.Erna, weet jij nog wat de waardes van Fleur zijn geworden, na haar nier-ellende?
Lizzy schreef: Ik ben inderdaad met de Benakor gestopt. Wat denk jij, weer mee starten en dan kijken wat de waardes dinsdag zijn?Ja ga daar maar weer mee beginnen.
*Dorothea* schreef: Ja ga daar maar weer mee beginnen.Ik heb er gelijk een halve tablet ingeduwd