Moderator: Lizzy
Limpy schreef: Netjes! Geef je hem nu scharrel- of biokip?helaas is dit gewone kip. ik wou eigenlijk bio, maar ik was bij Natuurlijk Gezonde Dieren, en daar hadden ze alleen bio nekken. en bio graan korrels in nekken, blijven graan korrels. had niet de tegenwoordigheid van geest om te kijken of er bij een poelier of op de markt bio karkas te krijgen is. als dit op is en kip goed blijkt te gaan ga ik denk ik wel meer bio voeren.
martine-tom schreef: Hoe is het met Reus??nou qua kip gaat het goed volgens mij. hij heeft nu 3 keer een karkasje gekregen, en ik heb hem niet extra zien jeuken op de manier die hij jeukt van iets verkeerds gegeten. ook de ontlasting is nog steeds in orde. dat is hartstikke mooi dus! hij vindt het ook erg lekker en het is best een hele kluif voor hem, ook leuk. helaas is meneer wel vrijdag in volle vaart tegen een tuinbankje aangevlogen, en nu lijkt hij wat last te hebben van zijn onderrug of een achterpootje. ik kijk het nog even aan, als het niet over gaat gaan we naar de DA.
Sieppus schreef: Ik heb met vol ontzag je hele topic door gelezen.het went snel hoor, het streng zijn! na een paar weken weet je eigenlijk al niet beter. het enige irritante vond ik eigenlijk het de hele tijd moeten zeggen als ik ergens was met Reus, iedere keer mensen helpen herinneren dat ie echt niets anders dan zijn eigen eten mag. mensen vergeten dat snel, en vinden het dan toch irritant als je het nog een keer zegt. maar na een paar maanden is ook je omgeving er op ingesteld.
Dit staat mij dus ook te wachten...
Sieppus schreef: Jep, alle 28 pagina's door geworsteld... Diep respect voor je en je wijze van aanpak.Het went inderdaad snel
Denk er over na om een hollistisch DA op te bellen nu.![]()
Sieppus schreef: Jep, alle 28 pagina's door geworsteld... Diep respect voor je en je wijze van aanpak.ha, dank je wel hoor! ik vind het vanzelfsprekend wat ik voor Reus doe, maar het is inderdaad wel een paar stapjes meer als menig ander baasje doet.
Denk er over na om een hollistisch DA op te bellen nu.![]()
eelke schreef: Het went inderdaad snelja echt van die lompheid die je verwacht van een deense dog, of een beer ofzo, niet van een terriertje... achter de tennisbal aan, hup tegen de poot van het bankje. KAIT! maar even niet meer gespeeld, en de dagen er na wou ie best spelen hoor, maar als de bal of speeltje onder het bankje door ging, mocht ik het mooi zelf halen... het lijkt wel weer beter te gaan, hij loopt weer wat makkelijker. hij moet straks even in de douche voor zijn maandelijks wasbeurt, zal dan met afdrogen wel zien of het echt beter gaat.
Ook ik ben al een tijdje bezig met mijn hond (Joep)
Oh, wat goed dat kip nu goed gaat zeg! Dat zou ook wel erg makkelijk zijn. Hoe is het met Reus zijn lijfje nu? Arm sukkeltje.... tegen een tuinbankje aangevlogen...