Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Rima
#1626235
Wat goed sandra. Helemaal geweldig hoe Maud het doet.
Met Maxje gaat het ook prima. Zij heeft nu de laatste pillen prednison en dan is ze vanaf januari zonder chemo.
Ze is zo een actief Poesje. Speelt en eet goed.
Maxje reageerde vanaf de eerste chemo perfect. Begon 1 uur na de eerste chemo weer te eten. Ik ben echt super trots op haar.
Ze heeft ook al haar snorharen weer.
Laatst gewijzigd door Rima op do 20 mei 2010, 13:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Door DJARA
#1641310
Een jaar geleden is het alweer, dat ik mijn grote hondenliefde GAIA moest laten gaan.
31/05/2003............04/06/2009

Afbeelding

Dit is een altaartje voor hem thuis...
Afbeelding

Een jaar geleden is het alweer, maar het lijkt veel korter.

Ik was vanmiddag met BAIke en Djara bij zijn graf.
Daar hebben lekker in de zon gezeten en lekkere dingen gegeten en gedronken.
Maar vooral van mooie herinneringen genoten!!!!

Maandag was het GAIA´s geboortedag, toen zijn we er ook geweest en toen heb ik zes rode en een witte roos op zijn graf gelegd.
Afbeelding
Het gemis is af en toe enorm, maar pijn doet het veel minder.
Hier een paar foto´s van vanmiddag.

Afbeelding
Dit is GAIA´s graf, midden in de hei.

BAIke.....
Afbeelding
..en natuurlijk Djara waren er ook bij!!!
Afbeelding

Hier nog wat filmpjes die ik op Youtube zette....


Door Truus
#1641331
Alweer een jaar geleden, voor mij lijkt het ook veel korter. Wat een mooie band hadden jullie samem en wat heeft Gaia jou veel gegeven !
Heb je filmpjes bekeken en ook de andere..mooi !!! Wat een mooi plekje heeft Gaia gekregen, zomaar ergens in het bos?
Door DJARA
#1641354
Truus schreef: Alweer een jaar geleden, voor mij lijkt het ook veel korter. Wat een mooie band hadden jullie samem en wat heeft Gaia jou veel gegeven !
Heb je filmpjes bekeken en ook de andere..mooi !!! Wat een mooi plekje heeft Gaia gekregen, zomaar ergens in het bos?


Ja hij ligt hier achter in het bos.
Ik woon in het bos, en hij ligt op een plekje waar we bijna dagelijks kwamen.
Door Truus
#1641378
DJARA schreef:

Ja hij ligt hier achter in het bos.
Ik woon in het bos, en hij ligt op een plekje waar we bijna dagelijks kwamen.

Wat fijn, zo heb je Gaia altijd bij je in de buurt en heerlijk om met je honden er even naar toe wandelen.
Door Rima
#1641653
Beste Jeroen,

Wat een mooi plekje voor jouw lieverd. Ik heb vanaf het begin dit topic bekeken en als ik de foto's bekijk krijg ik tranen in mijn ogen.
Door sandra43
#1784233
En ondanks dat je weet dat het ineens terug kan zijn slaat het weer in als een bom....

Maud is sinds een dag of tien weer wat slomig, traag en d'r eten smaakt haar niet zoals anders. Allemaal niet zo heftig maar je kent je eigen beestje. Ze doet gewoon anders dan anders vinden wij.
Gisteren naar Johan de Vos geweest die haar grondig onderzocht heeft. Het bloed was goed, geen opgezette lymfeklieren maar wel een vergrote milt.
Dit kan natuurlijk andere oorzaken hebben maar het kan ook zijn dat de kanker daar weer begonnen is. Een echo moet duidelijkheid geven en dus ga ik met Maud
as. maandag in alle vroegte naar Heinenoord naar Het Dierenechocentrum waar een collega van Johan een echo van Maud haar buik gaat maken.

Mocht het zo zijn dat alleen de milt nog maar is aangetast of dat de vergrote milt een andere reden heeft dan kan de milt verwijdert worden. Er is dus nog hoop.....

Deze kans gaan we nog aangrijpen maar het houdt natuurlijk ergens op. Chemo vinden we nu geen optie meer, hebben we het eigenlijk nog niet serieus over gehad
met Johan maar ik heb weleens begrepen dat je het daar hooguit wat maanden mee rekt en dat willen we Maud niet aandoen.
We hebben enorm veel geluk gehad dat Maud 2,5 jaar na de diagnose nog bij ons is en we willen haar het liefst altijd bij ons houden maar ja.... 

 
Door DJARA
#1784392
Oei Sandra......ik schrik er van.
Jeetje  ja natuurlijk wet je dat het zo maar weer ``terug`` kan komen, maar je hoopt altijd op beter.
Kan me voorstellen hoor dat dit keihard binnen komt, dat doet et bij mij al, dus........
Ik wens je heel veel sterkte met dat wat er komen gaat.
Ik ga duimen voor jullie.
MAUD zet em op, flik nog eens dat kunstje!!!!!!
Gebruikersavatar
Door HannekeKjell
#1784424
Hopelijk heeft de vergrote milt een redelijk onschuldige oorzaak en als dat onverhoopt dan toch niet zou zijn, dat het dan in ieder geval weg te halen is met een operatie.
Mijn duimen draaien mee  :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door