Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
Ze stond net weer te drinken en dan sta ik alles ook met argus ogen te volgen. Ik denk dat ze vandaag iets meer gedronken heeft dan gisteren. Maar ik hoop dat dit van het vele spelen en wandelen is, in combinatie met het warme weer. Zelfs Bisq drinkt een beetje meer dan normaal. Met Brutus gaat het op en af. Het ene moment zeer uien en het andere moment loopt hij met Biscie te dollen. Zoals nu. Ik weet niet of ik nou zo tevreden ben over die nieuwe pijnstillers... Zit erover te denken om hem gewoon weer Metacam te gaan geven. Volgens mij deed hij het daar iets beter op.
Door Lizzy
Nou gisteren hadden we eigenlijk niet zo'n goede dag :-\. Ik vond haar veel drinken, veel plassen en de neus droger dan de voorgaande dagen. Gisterenavond heeft ze ook veel gedronken en vannacht bleef ze dus ook niet droog. Maar ja, het was warm gisteren en ik heb haar gisteren morgen een droge kauwsnack gegeven (runderkophuid). Ik vind het lastig. Vanmorgen urine opgevangen en het SG ziet er niet lichter uit dan de voorgaande dagen..... Moeilijk dus.
Door Lizzy
Op dit moment wordt ze niet gespoeld nee. Ik hoop ook dat dit niet meer nodig mocht blijken. Leo is vanmorgen naar onze DA gereden en de pijnmedicatie van Brutus besproken en het SG van de urine laten controleren. Die is 1.020. Dat is geen verslechtering. Sterker nog, dat is iets beter dan de laatste keer, toen was ie 1.018. Ik denk dat het warme weer haar parten speelt. Ik ga nu beter proberen bij te houden hoeveel ze nu feitelijk drinkt. Dat is zo lastig, met 4 honden! Brutus gaat trouwens weer terug op de Meloxidyl. Hij doet het ruk op die nieuwe pijnstillers.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door