Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door me and my boys
ach jongens toch wat een f*ck uitslag, wat een toestand... :'(
ik kan je me gevoel van machteloosheid voorstellen en zelfs voelen..
lieve karin kijk goed naar yuki en hij zal je het zeggen...
ik wens je ontzettend veel sterkte en wijsheid toe en geef je grootste vriend een knuffel van mij :-*
Door DJ_Doerak_Tucker
Wat een vreselijke kl*te uitslag! Dit hoop je nooit te horen te krijgen. Ook ik wens je veel sterkte en wijsheid toe. Kijk naar je grootste vriend en denk aan wat het best voor hem zou zijn, kwaliteit gaat voor kwantiteit. Hoe moeilijk het ook is. Dikke  :bigarmhug: voor jullie allebei.
Door Marlou-Kamiel
jeetje Karin en Yuki! :'(

vloek en tier en.... :-X
en dikke tranen..
heb het, zoals je weet, van redelijk dichtbij meegemaakt en het is K*T en de rest van de nare woorden....

weet niet wat te zeggen nu
maar wil je alle wijsheid en alle kracht van de wereld toewensen

BAHBAHBAHBAH

houd mekaar stevig vast!!!! :-*
Door Senna99
Ach, jeetje..Ik vind het zo erg... :'(
Ik weet even niet wat te zeggen, ik had zo gehoopt dat de uitslag positief zou zijn!!
Ik wens je ongelofelijk veel sterkte met het verwerken van dit trieste nieuws.
Zo als eerder hier gezegd: weeg alle voors en tegens goed tegen elkaar af, dan doe je altijd het juiste voor Yuki! En vergeet vooral niet om te genieten van mekaar.

Echt zo ongelofelijk triest dit, heel veel sterkte en een ontzettende dikke knuffel voor Yuk en jou.
:bigarmhug: :bigarmhug:
Door Stef@nie
Nee toch :'( wat een ongelooflijk kl*te bericht :'( :'( :'(
Ik had ook zo gehoopt dat er toch nog een andere uitslag zou komen, ik ben echt sprakeloos, wat is dit vreselijk :'(
Ik weet niet goed wat te zeggen. Ik wil je heel veel sterkte en wijsheid wensen :-* :bigarmhug:
Door Lefki&Amy
Ivonne schreef: jeetje.......  :'( :'(

Heb je al een beetje voor ogen wat je nu wilt voor Yuki?
Ja, heel duidelijk; HET BESTE!!

(alleen; wat is dat??)  :-\ :'(
Door Cathelijn
Wat een rotbericht  :(
Tja, wat is nu het beste voor Yuki? Moeilijk zeg...

Stel dat je zou gaan voor een chemo: is er info over wat je kunt verwachten wat zich ziek voelen betreft?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door