Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
Femke schreef: moeten jullie naar de wagenrenk toe voor de uitslag, of word je gebeld?

(het was toch vandaag?)
Ja, als het goed is krijgen we vandaag de uitslag en worden we gebeld. Pfff, we zitten hier maar te wachten en zijn bloednerveus. Iedere keer als de telefoon gaat, schiet ik zowat uit mijn stoel....

Overigens is wel de brief binnen: de uitslag van de maag/darmbiopten: Lymfoplasmacellulaire enteropathie. In 't Engels is de afkorting simpelweg LPE. En dan weet je nog niks..... :-\. Want, oorzaak????? Het kan wel 100 oorzaken hebben. Interessant is wel wat Westerhuis er over te zeggen heeft:

http://www.uwdierenkliniek.nl/bib-d-diarree.html

(gewoon dat er uit al dit soort bioptonderzoeken LPE uit komt en dat je daar dus geen ruk aan hebt. En dat prednison een slechte keuze is. Nah, dat vind ik nou ook. Whoofer is er weer helemaal beroerd van, van de prednison. Veel drinken, veel piesen - ook in huis en heel onrustig. En ze heeft "nog maar" 3 keer gekotst sinds ze op de prednison staat - en dat is dus sarcastisch bedoelt).
Laatst gewijzigd door Lizzy op do 15 jul 2004, 13:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Francisca
Ik doe de hele dag al bijna niet anders dan aan Whoofer denken.Het is niks niet leuk als een van je honden ziek is. :'(
Ik bedoel ik weet uit ervaring hoe je kan tobben met een zieke hond.Dus denk ik al de hele dag aan jullie.
Laatst gewijzigd door Francisca op do 15 jul 2004, 16:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
jeanne schreef: pffffffffff, weten jullie al iets :-\

duim duim duim duim
Nee.... sorry lieve mensen maar we hebben nog geen telefoontje gehad.... zenuwslopend dit wachten....
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door