Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Danny
Oh dit is toch zo moeilijk he.
De tramadol heeft hij dus toch nodig he....het is niet anders, geef hem die maar. Hij moet echt geen pijn hebben.
Kan hij nu nog een rondje mee wandelen?
Door me and my boys
krijgt ie hoor, 3x pd 100 mg...
nah niet echt meer ... hij loopt nog wel en wil wel maar hele stukken lopen kan niet meer...
hij loopt ook helemaal wijdbeens anders flikkert ie om
Door me and my boys
ja maar toch he.... als ik zeg van ga je mee dan komt ie... eten doet ie als een dijker... kroelen nog steeds zn grote hobby
hij gaat langzaam achteruit, dat weet ik maar hij heeft echt nog wel kwaliteit van leven... hij is niet benauwd ed...
merk ik dat dat komt en zie ik dat hij t niet meer kan, dat ie t genoeg vind dan twijfel ik niet en zal ik mn ventje met pijn in mn hart laten gaan...maar zover is t nog niet..goddank
Door Lil
Me and my boys! schreef: ja id.... en ik heb 2 weekenden in sept vrij en hoop dat ie nog mee kan naar noordwijkerhout....dat zal, ben ik bang, de laatste keren zijn... :-[ :'(
Knuf!!!
Door Hope
Me and my boys! schreef: mn hart breekt als ik eraan denk.... :'(
Pfffffff.... Wat moet dat moeilijk zijn, als er steeds meer 'laatste keren' komen...
Door me and my boys
een jas voor hem besteld... lekker warm voor zn rug en waterdicht.... een lichte jas zodat ie er hopelijk weinig last van heeft...
gisteren flikkerde hij over t randje van de bench... ik kwam thuis en was blij en keek dus nergens naar....
spagaat met alle 4 zn poten... ja pijn natuurlijk..poosje bij hem gezeten en toen ging t weer...
sinds gisteren krijgt ie ook te eten wat ie wilt...  liet ie zn voer staan....
dus krijgt ie nu s ochtends 2 boterhammen met stroop of smeerworst/kaas ed. daarnaast slobbert hij dan een rauw ei naar binnen.... s middags eet ie nog wel wat brokken met veel gehakt of pens ... s avonds ook 2 boterhammen en tussendoor pensstaafjes en frolic... eten wij macaroni, spaghetti, rijst dan krijgt ie dat met gehakt, kefir vind ie ook heerlijk vooral als er een beetje slagroom op zit... gedroogd vlees vind ie ook nog lekker
wat maakt t uit.. niks toch, zolang ie lekker eet wat ie wil en kan is t goed..
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door