Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Fido
*Natasja* schreef: Ik wacht even morgen en (als het nog enigszins gaat) overmorgen af en wil dan inderdaad Erwin even bellen. Ik vind het zo zielig om dit aan te zien  :'( Hij krijgt nu natuurlijk ook al 2 weken geen pijnstillers meer in verband met de behandeling, in het begin leek het wel mee te vallen met de pijn, maar zoals hij nu is, gaat me echt aan mijn hart  :'( :'(
Natasja Beau mag nu pijnstillers hebben. Pijn lijden en geen pijnstillers is geen optie en het is nu na de behandeling. (op verzoek van de dokter dit hier neergezet ;))
Door *Natasja*
Fido schreef: Natasja Beau mag nu pijnstillers hebben. Pijn lijden en geen pijnstillers is geen optie en het is nu na de behandeling. (op verzoek van de dokter dit hier neergezet ;))
Ow, je wilt niet weten hoe blij ik hiermee ben. Ik ga hem meteen een Tramadol geven!
Door me and my boys
*Natasja* schreef: Ik wacht even morgen en (als het nog enigszins gaat) overmorgen af en wil dan inderdaad Erwin even bellen. Ik vind het zo zielig om dit aan te zien  :'( Hij krijgt nu natuurlijk ook al 2 weken geen pijnstillers meer in verband met de behandeling, in het begin leek het wel mee te vallen met de pijn, maar zoals hij nu is, gaat me echt aan mijn hart  :'( :'(
ach meis :-* :-*
Door Miranda en Pepper
Ik heb je net even gebeld, omdat ik natuurlijk op
vakantie was en graag wilde weten hoe het met Kanjer ging....

Het is idd hartverscheurend te zien dat het hem veel moeite kost..

Ik wens je veel sterkte :-* :-*
Door Ellen22
Oh ik hoop zo dat dit de tijdelijke terugval is! Heel veel sterkte met Beau, de duimen draaien dat hij zich vanaf morgen steeds een beetje beter voelt!  :bigarmhug: :bigarmhug:
Door spreeuwtje
wat klote allemaal zeg!!
en wat frustrerend!
bah..
wel fijn dat hij weer pijnstillers mag.. maar het is zoooo balen dat hij en jij dit allemaal mee moeten maken..  :'(

veel sterkte voor jullie.. :bigarmhug:
Door sandrra
Ach die arme Beau, wat moet ie toch een hoop ellende meemaken de laatste tijd  :'(
Hopelijk komt er snel verbetering voor hem.
We blijven duimen.
Stertke :bigarmhug:
Door karin2
Gelukkig mag ie nu een pijnstiller , 't lijkt me vreselijk als je je beestje zo moet zien lijden  :'(
( ik heb altijd een grote mond en relativeer alles tot een van mijn dieren pijn krijgt en dan sla ik volledig in paniek als ik het niet opgelost krijg  :-[ )
sterkte ! want dit is al een tijd bezig en dat kruipt niet in je kouwe kleren denk ik :s
:-* :-* :-* en knuffel voor Beau  :bigarmhug:
Door coby.p
:bigarmhug:voor jullie, wat een zorgen om je vent
het wordt nu tijd voor beter nieuws
de duimen draaien, hoop dat pijnstillers hun werk doen

coby
Door *Natasja*
Vanmorgen vroeg was hij weer erg slecht, liep met ingehouden nek en kromme rug, eigenlijk hetzelfde als hij eind vorig jaar, begin dit jaar deed, toen de klachten begonnen. Daarna is hij weer lekker gaan rusten en nu ik net met Benthe terug kom van de 10 km-ronde, lijkt het ietsje beter te gaan. Dat laat hij eigenlijk al die maanden al zien: in de loop van de dag komt hij steeds een beetje bij, en 's middags kan hij altijd lekker mee hobbelen met de middagronde.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door