- di 04 okt 2011, 15:16
dank voor de vriezertip, dat gaat hier niet lukken maar mocht ik hem niet gewassen krijgen, dan gaat ie in een vuilniszak op zolder en van de winter in de sneeuw. (wij doen dat thuis ook met de wollentruien, had niet bedacht dat dat ook beestjes zou doden)
over Reus: durf nu wel te zeggen dat de buik klachten weer helemaal over zijn, geen tekenen van buikpijn meer en hij poept ook zoals het hoort (wel met een beetje Darmclear nog door zijn eten). Er zijn sinds zondagavond volgens mij geen nieuwe plekjes meer bij gekomen. van de oudere plekjes vallen nu de korstjes echt af, daar onder is de huid wat droog maar wel gewoon roze. Helaas wel flink wat echt kalen plekjes in zijn nek en op zijn wang. Hoop dat het weer terug groeit, maar zo niet, naja, dan is ie maar een beetje kalig.
Dat Reus de vorige keer schurft (aangetoond demodex) had, moest ik de pipetten (het is Advocate) de eerste 2 maanden om de 2 weken geven. Het zat toe onder zijn oog en ook in het ooglid, dat ging er heel naar van ontsteken en hij krabte zijn oog zelf stuk, dus het was toen zaak dat het heel snel overging maar was niet te wassen door de locatie. Vooralsnog geen bijwerkingen van de pipet op gemerkt. wat zal ik doen, 2 weken na de eerste geven, of toch maar 4 weken zoals de DA zei? dit zijn dezelfde pipetjes als toen.