Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Nitus
202spots schreef: Weer even kijken hoe het met je Nitus gaat....alles okay?
Thanks for asking :-*.
Ja, het gaat geweldig hier met Gitte ;), we hebben besloten geen chemo voor haar te doen, dus verdere behandelingen krijgt ze nu niet meer. Behalve straks fysiotherapie om haar te leren haar L-achterpoot weer wat beter te gebruiken (lopen gaat heel goed, maar over een drempel heenstappen doet ze vanuit haar rug).
Afgelopen zaterdag hebben we een wandeling van 3 kwartier gemaakt met nog andere honden erbij, Gitte heeft lopen rennen (en bakkeleien :knuppel2:) alsof ze niets mankeerde :D. Ook daarna geen zwellingen o.i.d.

Onderstaande foto is op 18 december genomen, 4 weken na haar operatie. Ondertussen is haar haar al weer ietsje langer gegroeid.

Afbeelding
[size=0]klik op foto voor vergroting[/size]
Door *wendy*
Hey dat is supernieuws.
Gisteren nog even aan je/Gitte gedacht, maar ik was te lui het topic even op te zoeken  :-[ :D

Geef d'r maar een dikke knuffel.  :-*
Door Nitus
Heb deze topic maar weer uit de motteballen gehaald... helaas niet om te vertellen hoe goed het met Gitte gaat.
Vorige week heb ik een bultje bij Gitte gevonden, ongeveer 3 cm van haar oude litteken af, biopt laten nemen en helaas is dit bultje hetzelfde soort sarcoom als die met de laatste operatie is weggehaald :'(.
Vandaag longfoto's laten nemen om te kijken of er uitzaaiingen te zien zijn. DA dacht wat vlekjes te zien, maar was er niet zeker van. Foto's worden naar Johan de Vos gestuurd, dus nu maar weer wachten....
Door geer
OOoh, gatverjakkes, wat een vervelend bericht!!!! Ik hoop ECHT dat de second opinion uitwijst dat er geen vlekjes in de longen te zien zijn...en dat Gitte heeeeel snel weer helemaal erbovenop is... En tot die tijd...denk ik aan je!!!
Door K@rin
hè gatsie, ik vond woensdag het bericht van het bultje als zo naar ............

en nu ook nog weer twijfels over de longfoto's  :(
Ik blijf duimen hoor !!
Knuffel voor Gitte en jullie  :-* :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door